Friday, August 17, 2007

perubahan kolejku~~

some are listed below n maybe it goes on..no one knows!!

1. pergaulan laki mpuan yg kurang terkawal..aku cakap trough apa yg aku nampak and mungkin jugek aku experience sendiri..entahla..tp klo g RC tu..waduh..gundah gulana ku melihat pacaran di sana sini..hu~~ pajakla..

2. kurang dah sapaan salam antara satu sama lain..sdey!!aku try jugak nak senyum but x dinafikan ader gak nak elak like tgk tmpt lain o tekan2 hp plak..apakes?mungkin aku pon termasok dlm golongan ini??emmm...

3. surau pon x semeriah dulu..sdey!!maksud aku dulu ramai gak yg p surau..tp skarang mcm kurang jer..usrah pon ade yg x pergi..siapala lg nak imarahkan surau klo bukan kite sebagai umat islam sendiri??

4. makin ramai plak populasi couple kat depan chalet aku..hush!!

5. byk plak kes disiplin pelik2 berlaku baru2 ini..entahla kenaper..

6. mathematics classes kat LBBS..strange!!he~~

tha's ol kot..nantila update lg..he~~

0 pEsAnAN: