Tuesday, December 25, 2007

alhamdulillah~~

alkisahnye..aku dah lame dpt emel dr track tu tp aku bukak dgn penuh tiada perasaan..hahah..punyela aku tanye org tu tanye org ni camne nak tahu application number rupe2 nye aku dah bukak dah emel tu...ape aku ckp ni??korang paham ke??x pandai nak atur ayat...biaq la..blog aku sukati aku le nak ayat ape kan??hahahhaha~~

uni yg aku nanti2...leeds~~alhamdulillah...aku dpt offer dari leeds..tp leeds nak A in math n FURTHER!!gle ape???mamposla...arap2 lepas..pastu die nak ielts paling cikai pon 6..further~~camne ni??xpe fighting!!

second offer..birm!!ni pon uni yg aku nak sgt after leeds..birm nak ABC..A mesti in math..arapla paper repeat aku tu dpt A..amin~~pando,aku dpt birm!!hek3...

third offer..soton..alhamdulillah dpt soton jugak..n soton nak ABB..insyaALLAh dpt..tp klo ekotkan hati nak p leeds n birm..xtaula nape..xpe yg penting usaha!!klo ader rezki adela kan aku memijakkan kaki ke bumi uk..pergh~~

lastly..aku sayang FURTHER~~~

0 pEsAnAN: