Monday, December 24, 2007

study vs kanowit...

dilema..dui!!aku xtau neh..nak ekot family aku ke x g kanowit on 30hb neh??dahla lamer..seminggu!!camne nak study??dahla aku memang x pokus langsung semenjak aku cuti neh..alamak!!terindu plak ngan kolejku...klo nak stay up sampai pagi pon dpt..kat umah mane dpt..penat men lagi mane bley stay up..kui3!!alasan~~

g saner bukan pape pon...nak p antar kakak and adik aku..diorang mengajar n study di sana di sekolah yg sama..kakak aku cikgu adik aku student skul tu...adeh,memangle kan..xkanla sebaliknye kot kan..eh papela..malaz nye nak pegi..tp aku sgt rindu akmal n aidil..dua org kazen aku ni yg setahun lebey dah x jumpe..diorang pindah g sane..rindu~~diorangla pengubat sepiku dulu..

klo aku pegi memang aku x dpt study..malu la nak study kat rumah org..hek3!!alasan lagi~~
aduh,g mana nih??nak pegi ke x??persoalan ini akan terjawab pada 30hb nanti..adeyh~~

0 pEsAnAN: