Thursday, January 24, 2008

~thanx utk leeds~

uikz..tq la sangat2 untuk Kak Reym n 'Abang' Thaha coz susah2 anta betday kad dr leeds..memang dr leeds ke lembah beringin ler..kui3!!ish3...sangat terharu...ingatkan surat ape ntah..tq sangat2!!betapa aku dihargai jua hingga kini..tq la petsis n petbroku yang sengal2 belaka~

to 'Abang' Thaha:
ok2 akan ku simpan rahsia ape ko tulis dlm tuh..ingat!!belanja aku sebaik saja aku berada di sana...jgn buat2 lupe plak!!kui3!!doakan aku g leeds..aku nak sangat2 g sane..doa ye..hu~

to Kak Reym:
tqqqqqqqqqqqqqqqq!!!buat2 x anta pape plak hari tu ek...patotla nak sgt i ambik cepat2..hahah!!dah agak dah~xpe2,tq again!!doa2..sgt mengharap g leeds~

wah terharu lagi neh!!kui3~
psst:fiqry2,klo ko bace ni jgn jeles tau!!hak3!!

2 pEsAnAN:

Fiqry said...

aku? jeles? tidak mungkin.... haha

aKmA said...

uikz..tau dah ko x jeles..hak3!!