Thursday, February 28, 2008

AIDIL..I MISS U!!

~boy with da green shirt,aidil~


masok ni dah due kali aku ckp aku rindu budak ni kat blog..betol, aku sgt rindu die..x tertanggung rasanya..kui3!!masok tahun ni dah 2 tahun dah x jumpe..bilakah kapan kita bertemu??jgnla bujang dulu aidil ye..nanti akak malu ngan kamu!!hehe..Alhamdulillah, dah masok darjah 1 dah kamu tahun ni..mesti jadi murid terbijak kat kelas..komfem!!huhu~

jangan asyik makan mi je tau!!sebab tu kurus cekeding sampai skang..budak ni pemurah sgt...ingat lagi cerita kakak aku pasal aidil ni..tym tu diorang g makan kat kedai, termasokla kakak aku sendiri..pastu tym nak bayar tu, mak die xde duit kecik...so budak ini pon berkate,'xpela mak, sy bayar'..(tp dlm bahasa sarawakla..) sambil menghulurkan duit 50sen..aduih!!tambah kerinduan aku dgn budak ni..wp hanya 50sen die tau erti bersedekah tnpa sedar..ish2!!

budak ni mak aku jage dr kecik lagi..die kazen aku yg plg aku sayang..tapi tibe2 bapak die disuruh pindah pastu sume diorang pindah..pastu mak aku x jage lg dah..die ade abang..tp aku xde pic abang die..sbenanya, klo tgk btol2 kat pic atas tu ade abang die..nampak kepala je..hek3!klo nak dicomparekan,aidil ni lebey matured dr abangnye..abang die ni suke nangis..aidil ni sgt kuat..jrg nak nangis..member kamceng aku kat rumah klo aku balek bermalam tym skul menengah dulu..harap2 dpt jumpe die yg maseh kecik..dpt pelok!!hek3~

2 pEsAnAN:

Cik Ikan said...

muahaha..aidil~~
lmk x ngga nya ehz..
he's a big boy now..
hehhe..
u miss him s0o much yea?

aKmA said...

yup..but I want him yg small!!maok pelok~hua3!!damnly miss him~