Saturday, March 01, 2008

apa yang aku fikir maka itulah yang aku tulis..

seminggu lagi dah start cuti midsem..tp bukanlah seminggu lagi aku nak balik kuching...hua3!!my flight will be on tuesday a week after..itu pon klo KPM x jadi buat BTN la..ape pasal la KPM ni langsung x kestau pape bile BTN tu...camne nak beli tiket weh??aduhaila sponsorku..tapi masalah yg akan pasti datang,aku dah xtau nak stay mane dah 7-10hb itu..xnak g rumah kak nik lagi..malu weh malu!!mcm menyusahkan je aku ni..makkk!!

cubelah klo nak g kuching tu dpt gune kereta je kan senang..hak3!!setiap minggu aku balik..bajetla aku!!weh, bangun2!!ini bukan fantasi tapi realiti..dikesempatan ini aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada familyku yg bersusah payah melayan karenahku selama aku di semenanjung malaysia ini..klo la kumpol balik duit diorang bagi untuk beli tiket2 selama dua tahun ini memang dah dpt beli laptop+handphone+pensel kot..pensel??haha..

semalam maka tertamatla sudah jawatan2 kami sebagai HICOM GREENTHUMB..huhu~greenthumb ni tidaklah segah kelab2 yg len kat kolej ini..tapi yg paling pentingnye ukhwah yg tercipta antara kami la..ceyt!!bajet tol..kui3!!tp bezla join greenthumb..cikgu pon sempoi nak mampos, ade plak diorang plan nak cabut bunga yg sudah siap tertanam kat pondok kecil tepi greenthumb tu hah pastu tanam kat kawasan greenthumb..lawak2!!dahla join sekaki ngumpat horsefall..xtahan aku..hahah!!ade lagi plan diorang cikgu ni..mcm2 la cikgu2 kami ini..

semalam juga menyaksikan penyerahan kunci store kepada store manager yg baru..ABG VICE yg selama ini memegang amanah menyimpan kunci itu merasakan terlalu berat hatinya untuk menyerahkannya..sambil disaksikan kami dan cikgu2, situasi penyerahan itu disambut penuh hiba..hampir 1/4 dari kami berpeluang mengabdikan situasi itu dgn menangkap gambar diorang..aku x dpt tangkap daa..battery low!!hua3!!xpe2..dgn kata2 terakhir dr ABG VICE, 'Sulwan, ko mesti datang awal tau'..maka kami pon beransur balik..

0 pEsAnAN: