Sunday, May 25, 2008

..jiwa kacau..


salam..

entahla..aku xtau nape aku buat jugak entry hari ni..aku xnak tulis, tapi aku tulis jugak..semakin dipush ketidakmahuan menulis, semakin itu aku ligat mengatur jari-jemariku menaip..hish!!syaitan sungguh!! warghhhhhhhhhhhhhhh!!ko jahat la syaitan, jgnla men bisik2 lagi!!tension aku!

memang skang ni aku nak sedikitkan masaku berdepan dgn laptop..sungguh kau menguji imanku, laptop..tapi tym second sem n awal2 sem three dulu mmg lagi lagho la bende2 yg aku surf..x caya??tanya aku sendiri..feel free to share..tapi bukan kat cni..hua3!!hinanya aku dulu!!skang pon masih hina..huhuhuhu~

connection kolej pon satu, asyik connected dgn baek jer..abg technician ni efisyen amat..cubala sehari ke dua hari ke xde connection, dpt la jugak aku merasa 'nikmatnya'..jiwa kacau,jiwa kacau,jiwa kacau!!geram sungguh!!namun, patutkah aku menyalahkan abang technician??ya ampun, abang technician, sy minta maaf~ujian sume ni..hu!!

Firman ALLAH:
'Dan Kami pasti akan menguji kamu dengan sedikit ketakutan, kelaparan,kekurangan harta,jiwa dan buah-buahan. Dan sampaikanlah khabar gembira kepada orang-orang yang sabar..'
-Surah Al-Baqarah ayat 155-

tadi makan nasi lemak..klo kira2 kan, masih berbaki 3 kali lagi untuk para seniors merasai nasi lemak kolej ini..pasni terpaksalah belajar camna nak wat nasi lemak kat rumah..mak aku pandai masak, tapi anaknya hampeh dlm memasak..sendiri dah tua maseh x pandai masak..malu2!!apa nak jadi dgn aku??

nanti nak dudok leeds sapa yg nak masak untuk aku klo x aku sendiri??mana bley bwk mak..bawak buku resipi pon belom menjamin masakan aku sedap ke tidak..itula aku, dulu kengkawan suruh masok culinary club tu tapi aku xnak, kan rugi!!nak jugak masok creative club yg kejenye buat kad, conteng2, warna2..ish, seni sgt..salah paan la promot club tu kat aku..


nway, aku nk ckp jugak kat cni..tazkirah anas ptg semalam sgt lawak!!entahla, aku ni memang sume bende aku nak gelak..anas cite pasal couple n musim exam..tapi yg paling aku tertarik care die describe buku 'aku terima nikahnya' tu yg best..'buku biru tu'..aku pon x pasti die lupe tajuk ke ape, tapi ramai yg xnak sebut tajuk buku tu,,nape ek??makanya, semalam juga aku telah pon menemui jawapannya..owh begitu rupanya..
teringat masa junior dulu, seniors asyik bagi tazkirah pasal cinta ja tym gini2, tym nak abes kolej ni la..ish3!!xtaula nape..wee~

nway, layarilah blog shumuri klo nk tau lebey lanjut pasal tazkirah petang semalam!!shumuri, aku promot blog korang...kui3!!

0 pEsAnAN: