Tuesday, June 17, 2008

..saat2 bosan..


salam..

oleh sebab xde kerje tgh mlm ni aku berkira nak post sumthing la untuk menghilangkan rasa bosanku..petang td aku terlebey tido plak disebabkan kepenatan yg xlah berapa melampau sgt..hehe!!sje nk tido..kui3~skang dh pukol 1 lebey..berakhir sudah isnin di bumi KY buat diriku..huhu~

bosan, jd aku bertandang ke laman web ini..http://www.friendster.com..hehe!!kebelakangan ini kerap pulak aku mmbukak frenster padahal frenster x bestla sgt berbanding blog..dulu, menggila jugakla permainan frenster bagiku..tp skang berkurang sbb aku lebey suka memblogging..hahah

klo org len sibuk meng'add kawan2 (wp x kenal,add jugak..ceh!), aku plak very the opposite..lame dah aku tak lakukan kerja ini, mendelete friends..hahah!!penah dulu 80 orang kot aku delete sebab xde kerja kat LLCT tym tu..mujur ade connection kat airport..jd, kala bosan bermalam di LCCT, aku g bukak frenster dan mndpt ilham mendelete rakan2 yg x dikenali..aku xla jahat sgt kan??..heheh!!

tgh malam ni terhibur la jugak sebab tym aku menulis ni aku tgh chat dgn rakan2 lamaku semasa di SAINSKU dahulu..ramai jugak yg berchatting malam ni..jadi untuk menjimatkan ruang, EPOL g invite kelapan-lapan kami untuk chat scra group..byk info yg aku dpt dr diorang..tak kurang SYUK selalu mendapat anugerah dekan di universitinya..tahniah2!!dan, pon x kurang jugak, ramai plak kawan2 ku yg couple..emm..couple??entahler..

pagi esok aku rasa mcm bakal sibuk balik..aku nk p tanjung malim..huhu!!award's day nanti aku x tau nak pakai baju ape ni..cubelah Puan Rog tetapkan etika pemakaian ialah MENUTUP AURAT, senang cite..hehe..tp majlis formal, kenela tetapkan yer dak..apela aku ni..skang aku terpikir2 taknak g award's day plak..hahah!!aku jahat..tp x bley kene g gak wp parents aku x dtg..huhu~

dah kol 2 dah..mari tido..

0 pEsAnAN: