Saturday, June 21, 2008

..sepanjang cerita semalam..

salam..

semalam mmg byk aktiviti..dimulakan dgn breakfast kat apartment miss shree..dlm perjalanan kitorang jumpa mr highton..ala, rindunye kat sir..sempatla jugak berbual skejap..terubat rindu ku dgn lawaknya..n sempat jugak die buat lawak x kering..(apsal salu sgt org ckp lawak kering skang ni???x paham..hahha!!)



mcm biasela, kat sane kitorang makan n tgok movie..aku makan ja..movie x tgok sgt sbb rabun..jd malaz nak tgok..baek aku menghentam sisa2 makanan..thanx miss shree sebab susah payah hidangkan nasi lemak sume tu..sy n miss shree ade persamaan..due2 suke purple!!heheh~semalam pon die hidang air ribena..kikiki~

pastu g rehearsal..lambat sket sampai..mujur puan rog blom mulakan agihan seat..malaz nak cite sebab bosan..hahah!!petang tu aku dayang n tiqah g acad block..mmg bercampur baur perasaan kala itu..perasaan nk g kelas ade, perasaan nk study kat RC dgn buku further ade, nak pinjam buku ade..sumela..pendek kata, mmg kenangan lama terimbau kembali..xpela, biar disimpan saja dlm kotak memori..huhu~

masok RC, amboi xde org sgt pon..memang lengang sgt2..sempat ambik gambar..hahah!!bak kate maji, 'skang senior bawak camera jer'..he!!memang2, xkan kami nak bawak buku lagi..tapi btol la, bende yg dah xde pasti kite byk kenang2..eh minte maafla, ayat aku cam pelik sket..tapi korang paham kan??heheh~


~lengang dan kosong~


~babye encik2 dan cik2 RC~


~saad square dahulu dah tukar~

guess what, aku sempat g greenthub kejap petang tu..hehe!!senior, hanya aku n pali jer..sket giler greenthumbers yg dtg..xpela, mujur ade wany, kartun dan ili greenthumber yg setia..bagus2!!owh aku bukan nk tolong sgt pon..saje je nak lepak kat kebun greenthumb buat terakhir kali..kerja aku mcm biasela, pegi tangkap gambar ape yg patut..hek3!!terharu pulak aku bila Midi melaungkan ayat ini, 'kak akma, terima kasih'..ye, same2 Midi, jage greenthumb baek2..huhu~




malam semalam seperti yg telah dikhabar2kan, majlis wida'..aku mula2 tu, nak wat selamber jer..dah set dah x nak nanges..ku ambil tempat di hujung skali..malaz nak salam dulu..skali skala bermain2 jugak dlm crowd yg sedang menangis itu untuk menghilangkan rasa sedey..namun, xdpt jugak..org pertama yg ku salami ialah, kartun..ceyt!!mcm nak lari jer..aku x nak salam bley x??huwaa~tp dh berlalu dah semalam dgn salam-salaman..camne nk wat??huhu~tapi sdey ku x lame, sebab cik syurah ckp jgn sdey2..baek2, aku dgr nasihat..hehe~

before majlis wida' ade ceramah sket dr ustaz anhar n the geng..aku xtau name 2 ustaz tu sbb aku dtg lewat sket..huk3!!tapi tajuknye best, ukhuwwah..dan odyssey berkaler purple itu telah menarik perhatianku..ish3, rugi aku x bagi ucapan kat syumul ari tu..nak gak glamer..weee~n bagi aku ucapan yg best adalah ucapan alia..die ckp, kapal ape yg best di dunia (gitu kot..)..huhu!!

~adeyh..~

~odyssey purple~

di bawah adalah pic2 sepanjang majlis wida' berlangsung..korang, selamat tinggal..jumpe lagi!!xde mood nak memblog ari ni sebenarnye..malam karang aku post lagi..daa~


bye~

0 pEsAnAN: