Saturday, June 21, 2008

..ucapan ditujukan buat..

salam..

emm, aku rase ni post terakhir aku sepanjang aku berada di bumi KY..so, untuk entry kali ini, inginla jugak nak bagi special tribute to manusia2 KY yg aku kenal..byk rasenye insan2 yg aku nak bagi ucapan ni..mujur ade blog, jadi senang sket aku nak wish sorang2..hehe~


dayang:
sy tau sy x baek sgt..sorry klo ade yg terguris dgn tingkahku, bahasaku, tulisanku atau apa2 sekalipun..kuhargai kebaikanmu..insyaALLAH tiada kesulitan dlm bertemu semula sebab sama2 kuching jak pon..hahaha!!sorila, sy tercakap smenanjung plak..kui3!!halalkan segalanya..trimas n sorry for everything..mari sama2 kukuhkan iman..

sal:
kak sal, sorila klo byk gurau2 yg lebey2..kuatkan hati, kukuhkan iman..moga sama2 menuju redhaNya..kak sal, kawen nanti jemput kami!!macam dah ready jer skang ek??tgh bace buku ape tu??kui3~

ajah:
hey makcik choki2..ingat daku dalam doamu.,kah3!!weyh, doakan further kite ok..emm, tingat plak tym busy2 buat persiapan untuk Tunas Harapan..akan ku ingat sampai bila2 program itu..mcm mane penatnye kite berusaha untuk memastikan kelancaran program tersebut, namun akhirnya byk jugak plan yg fail..hahah!!tapi xpe, puas tgok diorang maen..ingat plan kite nak g sane lagi, tp situasi dah laen dah..masing2 bawak suami tau!!hhahahaha..

kim:
tok guru, trimas untuk segalanya..kim memang seorang cikgu yg baek..sgt2!!penyabar sungguh dgn keblur'an kite ni..bersabar jugak merepeat ilmu wp dah byk kali kim ulang bende yg same..sori sgt2!!kim memang best..kim, kite harus jumpe lagi!!nk jumpe kim lagi..lawakmu akan kukenang sampai bile2..

ida, nurol, tiqah:
korang sori byk2..teruskan diri dgn usrah..kite wajib contact after kluar ni tau..teruskan dlm dakwah..jasa baek kalian amat kuhargai..trimas untuk segalanya..

kartun a.k.a mira:
hey budak lagho!!hahah..selalu2 tau update blog..nanti sy jenguk blog anda hari2..hahah!!syucon, ingat jgn mudah putus asa..sy tau kamu boleh..buat sehabis baek untuk ketiga2 post kamu..sy akan rindu kamu!!nanti sy dtg lagi..

yana:
yana, jgn sdey2..thanx for the gift!!really appreciate it..jumpe lagi..sorry byk salah dan gurau terlebih..huk3!!

wany hk:
hey wany, jgn kuat tutsss..hak3!!thanx n sorry yer..jumpe lagi..

nova:
simpan dulu brg2 sy..itu menandakan sy akan dtg lagi..hahah!!insyaALLAH..klo x sempat dtg pon sy wakaf jer kat anda..huhu!!jage musolla dgn baek..nway, thanx n sorry byk2..

fiqry:
weyh, sorry weyh aku salu bising kat blog ko..kah3!!skang aku dah tau ko suke hotdong aku suke burger..tp pasni dah xley order dah..huk3!!sorry n thanx..nway, congrats dpt title chemist terbaik..bangga aku jd petsib ko..kahkahkah~

sayed muiz:
emm..dengar ape yg afiq ckp semalam tu (x curi dgr, just terdengar..sket jer pon..hehe!!sorry afiq..), jd lah president yg baek..jage musolla dgn baek..sorry n trimas for papela..hahah!!

para bloggers:
sesape jer yg punya blog, aku mintak maaf sebab selalu merayau page korang..ade yg aku buat onar seperti kes aku n to all..aku akan ingat sampai bile2..heheh!!bukan ingat untuk berdendam tapi untuk senyum sorang2 kat rumah nanti..hek3!!mesti rindu nak usha blog korang setiap masa..kat rumah x bleyh sgt..kene jimat (opps, nmpk sgt kat cni on9 x tentu masa..huk3!!)..trimas n sorry!!

maka itu saja dariku..my last post di bumi KY..selamat tinggal KY!!muah!!hahah~

0 pEsAnAN: