Friday, September 12, 2008

ingin sekali kuluahkan tapi bagaimana??

ajah, dah balut ke laptop anda??saya tak lagi sebab tak tahu macam mane nak buat deyh..hijau ajah punye, light blue tu saya punye..yang beg merah tu saya punye jugak..beg kertas pon saya jugak..hanger dan cadar tilam bukan saya punye..harap maklum!!heheh~


terharu nye, maseh lagi menyimpan kad buatan ajah ini..rindu pulak nak gelak ketika kad diturunkan..heheh!!saya tukang gelak aje..ajah2,kreatifnya anda..hue3~


tanjung malim..hanya mampu dilihat dari jauh sahaja..itu pon dalam kereta..huhu!!rindu nak berjalan2 di sekitar tanjung pak malim..apakhabarlah akak cashier grand union??nak beli choki2 sane!!bazaar ramadhan tanjung malim tak sempat nak pergi hari tu..huhu!!


pucuk rebung..first time tengok depan mata..wuish!!gayat giler tengoknye..tinggi!!memang tak suke berdiri kat beranda rumah kakak fiqah, takot..imagine jatuh aje!!peserta PLKN yg gagal ni!!heheh~


dalam dilema..
nak keluar ke tak hari ni??
huhu...

itu persoalan pertama..
keduanya...
siapakah yang nak hantar saya pergi KL nanti??
saya taknak susahkan mak ayah..
huhu..

sekarang..
saya bukan hanya memikirkan pasal study aje..
kat sana banyak lagi perkara yang menungguku..
Ya ALLAH..
bantulah aku memilih jalan yang terbaek..
seiring dengan redhaMu..
huhu..

kenape orang tak percaya saya pendiam di rumah??
korang..
mak saya pon cakap begitu..
saya sangat pendiam..
huhu..

kenapa saya begini?
huhu lagi..
dan kenapa kawan2 lama ku macam menjauhkan diri??
am I doing something that hurt u ol??
huhu..

kenapa saya paranoid??

0 pEsAnAN: