Saturday, September 13, 2008

TAKNAK TUKAR

~word TAKNAK aje~


Any hotlink users here??Apa yang best pasal Hotlink 365??

Ada jugak tanye kedai maxis, macam mane nak stay aktif dengan number sedia ada kalau berada di luar kawasan Malaysia dalam jangka masa yang lama..


Jawapan dia kasi:

Hotlink 365..
dan..
Mintak sesiapa from Malaysia topupkan untuk saya every three months dari tarikh luput..


Hotlink 365 kena bayar kan??Kalau mintak tolong topup tu boleh diterima dengan sahihnya, saya prefer yang ini..nanti balik2 je kredit banyak!!hahahahhaha..macam lebih jimat!!hek3~


DAN..


Ramadhan ini tidak kuisi dengan baek..huhu~

Seminggu lagi, berat hati nak melangkah pergi..=(

Cerita semalam best, Liang Lahad~

Bakal menerima kenyataan saya seorang sahaja di lecture hall maths budak Malaysia..takot!!

Hari ini kenduri doa selamat..suke!!jumpe kazen2 yang memang rapat giler!!hehe~

Hari ini, cik rina balek!!yeye..dan bulan 11 ni insyaALLAH saya punye anak sedare kedua!!=)..gembira!!nak tunggu anak sendiri lameeeeeee lagi!!doakan kesihatan kakak saya!!trimas deyh~

bah, itu saja..

tata~

HAPPY FLYING TO KAK DAY~

rindu kat sal..='(


0 pEsAnAN: