Monday, September 29, 2008

update sikit~

salam...

lamer giler tak update..ceyh,baru je seminggu yer dak??rindu sangat2 nak memblogging..kat rumah kami still tak pasang internet lagi..tu la pasal tak update2..memang banyak giler benda nak share kat Belfast ni..saya pon berpeluang pergi Masjid ustaz has kerja dulu..dekat aje dari rumah..heheh~

sorrylah takde gambar untuk post kali ni..memang nak attach dengan gambar sekali tapi itulah internet kat rumah takde jadi macam takde semangat pulak nak letak2 pic kami yang canteq2 tu lebih dari picture2 mek jah..hahah..kepada semua jemputlah ke belfast..sangat canteq!!

kepada semua, kami maybe sambut raya esok..huhu!!last ramadhan hari ni..di kesempatan ni, saya nak mintak maaf kat semua atas segala silap salah saya..saya sangat takot nak kol rumah..nanti nanges!!huwaaaaaaaaa..tapi kena kol gak sebab nak mintak maaf..huhu~

nanti kalau rumah saya dah ada internet saya update hari2 yer..banyak sangat benda nak cerita kat sini..one of them is saya culture shock sangat2 kat sini..nak tahu kenape??sini orang nye ramah2 dan baek2..berbeza sangat dengan orang Malaysia..tak caye??datang belfast jom!!

kak reym,ajah, kim..anda wajib g rumah saya!!saya masak special untuk korang..yang laen,sile2 jugak!!hehe..sebenarnye,baru habes kelas first hari ni..pasni takde kelas dah..dan saya pon nak balek rumah..bye2..=(

familyku, selamat hari raya..huhu~
Ya rabbi, tenangkan hatiku nak kol..huwaaaaaaa~

my num:07522470961

0 pEsAnAN: