Tuesday, October 21, 2008

Terus FIGHTING!!

~Huettemann yang best, tapi pure yang susah..huhu!!~

salam2..

hari ni sangat tak tahu nak describe camna..bosan ada jugak, hampagas ada jugak, best macam sikit je yang best, semuanya bercampur-gaul menjadi satu..fuh3!!sudahla lupe student card kat rumah, tak jadi pulak nak kiasu di library..masok library nak tak nak kena ade student card baru boleh masok..tidak kiralah anda dari dulu sampai sekarang *penghuni tetap library*, kena jugak bawa yer..

ah, student card saya tak lawa jadi taknak attach kat entry ini..kepala saya senget dalam card tu, ke memang tahu2 je saya senget??mungkin gambar kat student card itu ikut tuan jugak kot..huhu!!tak guna punye student card, tahu pulak dia!!biarkan student card saya yang hampeh itu..


~bantuin gue!!tak tahu nak jawab ni..huhu!!~


disebabkan jarak rumah dan school mengambil masa 15minit untuk sampainye, saya tidaklah bercadang untuk balik walaupun ada sejam interval untuk tutorial pure..owh3, tutorial yang paling tak best sebab Prof Wickstead akan bagi assignment minggu lepas beserta markahnye..dan, agak dah...memang markah tak bestlah sebab assignment minggu lepas sangat susah!!dan minggu ni punya lagi horror nak jawab..aduima~

untuk sejam rehat itu, saya pergilah singgah kejap di Queen's Bookshop..memang dari dulu lagi nak beli buku yang satu ni, tapi maseh tak yakin membelinya..takot pulak macam tak best ke, tak banyak contoh ke, tak paham cara kerja ke dan semuanyalah, maka pertangguhan membeli seringkali berlaku..owh3, setelah kali ketiga memegangnya, walaupun terbelek-belek jugak buku laen di situ selama hampir setengah jam, saya pon nekad membelinya..semoga anda berguna buat saya buku!!=)


~buku pertama dibeli..nak beli buku laen lagi..takottttt~


dan nekad nak memulakan assignment pure itu tatkala balik ke rumah, berkobar-kobar..tapi itulah, memang sangat banyak yang menghalang..tengok question, huwaaa, tak tahu!!maka terus beralih ke applied..applied pon satu gak, notes lecturer pon tak membantu..ape perlu saya buat??takkan nak mintak tolong Unity Amoaku (tak jumpa dah makcik ni..huhu!!)..hampir sejam mencari jawapan di internet tapi still tak habes gak..takpe2, kite usaha lagi!!fighting!!

hari ni sangat letih memikirkan pengajianku yang semakin susah..tengok past paper pon gerun..ish3, perlu mula mengulangkaji past papers ni!!tolonggggggg!!terdetik jugak di hati..alangkah indah kalau ada kawan jugak satu course di sini..tapi apakan daya, saya perlu berdiri sendiri!!
saya nak kawan!!kawan, taknak saya ke??amat malu memulakan perkawanan dengan orang local..sebab tu takde kawan..ambek kau..ha3!!


~damainya bumi QUB~

fighting!!!!

pertambahan...


kalau diperhatikan blog ini, terdapat satu elemen baru diserapkan (sungguh bahasa jiwa bangsa..) di sebelah bawah tin jerit saya yang bertajuk *tin jerit 2*..diperkenalkan oleh salah seorang blogger KY jugak, maaf nama beliau dirahsiakan kerana takut menimbulkan kontroversi murahan..heheh~

mudah aje nak gune
tin jerit 2 ni..taip nickname anda ,sila klik nickname itu, dan taiplah nama yang anda gemari..bagi saya, eloklah meletakkan nama yang saya ketahui, moga tidak berlaku sebarang prasangka buruk yang tak best..kui3~

setelah itu taiplah message sesuka hati anda..nak hina ke, nak puji ke, nak bagi bunga ke (oppss...), ayat2 cinta ke (owh jangan buat!!hanya berseloroh di sini..kui3!!), tiada hal nya kerana hanya saya seorang sahaja yang baca..yang laen tak dapat bace okies!!!private messagela kekdahnye~

untuk sesiapa nak try, trylah..kot2 ade yang malu2 nak shout kan sebelom ni..ade hal2 private nak kestau saya ke..boleh2, shout je gune
tin jerit 2 ni, saya aje yang terima dan baca..akan mereply yang shout tatkala online..tapi kalau saya offline macam tak dapat nak terima je..owh tak mencuba pulak..akan dihebahkan dari semasa ke semasa..peace~


=)

0 pEsAnAN: