Thursday, November 27, 2008

jatuh bangun semula

class test tadi melihat betapa blur nya saya pada soalan2 yang senang dan kurang senang..hampir 30minit untuk menjawab baki 6 soalan yang setiap satunya bernilai 0.5 markah..owh3, memang sangat2 blur ketika itu..

hikmah:
sentiasa bersedia lebih awal lagi..walaupun ada soalan yang senang dan biasa jangan diambil remeh..pasti akan ada yang mengelirukan!!pengajaran hari ini..ingat itu!!

insyaALLAH, saya akan ambil cuti memblogging selama mana yang saya mahu...hidup tak terurus sejak dua menjak ini..kepala pusing, jiwa kacau dan busy dengan urusan laen..diharap urusan kami ini dipermudahkan ALLAH..akan diumumkan beberapa purnama lagi andai mendapat feedback positif..kalau ternegatif pon insyaALLAH akan cuba dipositifkan dengan strategi2 bijak..hehe!!

insyaALLAH paling sekejap bercuti adalah 3 hari..bos blogger dah luluskan..trimas, bos!!setialah bertandang walaupun takde entri baru selepas ini..hahah!!


adik!!jangan sedih!!kakak cuti tak lama ok!!senyumlah, senyumlah (sila baca ikut tune lagu senyumlah M. Daud Kilauan, artis favourite kim khabarnya~)



1 pEsAnAN:

Anem Arnamee said...

salam ziarah..
ya,jgn pernah putus asa..

~comella baby tu..