Friday, February 06, 2009

tak payah baca tau, saja nak update ni..

hehe..entah apa kejadah letak picture ni..he3!!tetibe rindu baju purple yang tu..tinggal kat rumah..mesrakan musolla as-saad dengan kami??hehe..

emm, terpulanglah pada pembaca lah untuk meneruskan pembacaan..saya dah remindkan dah, tak payah baca..saje2 cik rumah ni nak update..huhu~

secara jujurnya, diri ini masih pening-pening dengan segala benda yang berlaku di sekelilingku..semuanya berlaku serentak..macam nak koma pon boleh gak ni..tapi kehidupan bukan semudah yang disangkakan..ingat, saat perjalanan adalah pencarian diri...=)

2 hari dah Belfast bersalji, tapi saya tak update pun pasal tu..he3!!malas tetiba nak update blog..kalau nak tengok snow di belfast boleh rujuk blog rakan-rakan yang laen..picture pun saya tak berapa nak ambik..ngeh3~

saya betul-betul tak tahu nak cerita apa dalam ni..tapi saya nak update jugak ..hehe..hah korang, redha ajolah ye setelah membaca bende entah pape ni..serabut kepala, nak buat ape dulu yer pasni??huhu~

ok, tido dulu..(makcik, ini pilihan ape ni!!aduih!!)

yang serabut,
akma~



0 pEsAnAN: