Monday, March 16, 2009

wahai hati

~juzt NICE~


NICE yang baru berlangsung tidak seNICE dengan hati pemilik ini..serius macam nak berlari setempat bila fikir keadaan yang semakin meruncing diri yang bukannya dari segi personal sahaja namun kerja jua..kesemuanya bercampur baur, serius!

Jumaat ni saya exam MatLAB, doakan..cikgu MatLAB yang sangat baik, insyaALLAH saya akan dapat markah penuh..hehe~maka selalulah saya bertandang ke Library minggu ni untuk access software berkenaan in terms of belajar..terasa exam untuk Applied pon tak lame lagi..kalau campur kedua-dua module ini, 20markah boleh dapat andai betul semua lah, kan??markah ni masuk final, tak boleh abaikan..


mampukah??saya memang cuak-cuak seminggu dua ni..tapi buat-buat chill jer..seperti diri banyak bercakap minggu ni..dan hati pon tak terkontrol..tapi mujurlah tindakan diri boleh control lagi, kalau tak, saya akan ambil option berdiam sebentar seperti yang kerap kali dibuat sebelum ini..namun, kalau fikir pasal tanggungjawab, entah berdiam boleh masuk dalam pilihan ke tidak..huhu~


yang gundah gulana hatinya kerana runcingan cabaran yang dihadapi,
akma~

1 pEsAnAN:

Anonymous said...

ade orang pesan pada akak, jika hati gundah gulana, bacalah al-quran, jika rasa bila baca mcm stress juga, minta sahabat bacakan esp jika ada yang suara lemah lembut itu....insyaAllah, jika hati akma adalah hati yang terpelihara...maka hilang gundah gulana itu...
sebab itu Rasulullah sarankan supaya bangun malam, kegunaannya adalah untuk kekuatan rohani... ;)