Sunday, June 07, 2009

sebelum terbang ke Malaysia

dengan ini dengan rasminya saya meninggalkan bumi Belfast dan 27 Tates Avenue beberapa minit lagi dari waktu entri ini dibuat..untuk pembaca, doakan perjalanan kami selamat hendaknya ya!huhu, tak sabaq nak sampai Kuching meow meow!!naik belon 16 jam ke Brunei pastu baru p KL..masaklah dalam flight esok pagi nih..

untuk pengetahuan, kami ke London Heathrow dulu dari Belfast nih, pastu baru esok pagi meneruskan perjalanan..transit di Brunei 12jam, dapatlah duduk hotel free..jalan2 kat Brunei best gaks nih!!=)..malam kat Brunei tu baru sambung journey to KL..dan akhirnya ke Kuching!!hopefully 10hb June akan sampai ke Kuching..doakan perjalanan kami..

buat Wal yang sorang2 kat rumah, buhsan2 pergilah rumah jiran..keh3!!jaga diri wal..thanx for being a very helpful housemate!!sayang wal..nanti singgah2 lah dunluce tu yer..selamat terbang gaks 17 June nih!!jaga diri bila terbang nanti..=)

KPM scholars, cik tina kimsalam!!tak sangka cik tina reply emelku..hik3!!die pesan guna mask dalam flight gaks, same nasihat kakakku..huhu!!tapi lupa nak beli lah!!harap2 takde pape..ok, kami naik flight dulu yer, wal!!

bye bye landlady yang baik..=)

p/s:cik rumah masih setia dengan maxis..pape hal text me or kol me, ok!

2 pEsAnAN:

wal said...

salam deary...
huhuhu..semoga perjalanan korang selamat... take care tau.. sampai kuching gtau la.. insyaAllah jmpe di kyuem.. nway, gonna miss u..
thanks for being a lovely housemates here.. :)
nnti mengidam pajeri nanas, i pergi dunluce.. hehehehe....

as i am ~ NADYA~ said...

eh....akma....akma tgh cuti ke apa....nanti balik ke belfast x...xfhm~huhuhu