Friday, October 16, 2009

Politik o Politik

~klik gambar untuk paparan lebih jelas~


Saya pun tidak pasti mengapa..tertarik sangat tertarik..hari ini tetiba terbuka hati untuk meninjau keadaan 'negeri' halaman, Sarawak..dan apa yang saya temui adalah keratan akhbar di atas..=)

Hai, takkan hanya kerana banner kecil di bawah ni terus takut kot??Maaf saya tak minat politik sangat tapi sekadar mengikuti dari jauh tu bolehlah..kalau kat rumah tu, abang ipar sayalah yang selalu sangat bercerita pasal politik..saya pon tak tahu dia sokong Parti mane..macam PAS ada jugaks..tapi entahlah..

Gambar beliau bersama Tuan Guru Haji Hadi ada terhias indah di bilik solat rumah..beliau pun pengikut setia perubatan tradisional anjuran Darrus Syifaa [eh tatau eja..]..hujung minggu tu memang tak lekat kat rumah lah sebab pergi belajaq ilmu perubatan tersebut..orang PAS ke??

Eh sebenarnya bukan nak cerita pasal abang ipar saya, tersasar pulak dah..Tinggalkan impak jugak ye perjuangan PAS ni??Ingatkan hanya suam-suam kuku jer..Yelah, sampai ke Sarawak dah ni..dulu orang Iban kat sana mana nak tahu PAS..after kes 'cawat-cawat' tu, kenal pulak dah orang Iban kat PAS..ceyh, PAS!!strategi ker??=P

okeylah..selamat berjuanglah orang PAS dan BN jugaks..



~hanya kerana banner ini ke mereka melatah?~

0 pEsAnAN: