Monday, October 12, 2009

Saja nak bercerita

~hello!my name is amnan~



Saya kira ramai juga kawan-kawan sekohort KYUEM saya yang sudah kurang mengemaskini blog mereka..sibuk lah tu kot..yang kelihatan ceria blog mereka hanya para junior yang seronok bercerita tentang tempat baru masing-masing..alhamdulillah semuanya positif..masih mampu menjalani hidup dengan baik-baik sahaja..

Petang tadi selepas habis kelas statistics yang agak tak dapat saya terima kehadirannya itu [tak berapa minat statistics..huhu], saya terus merayau ke Botanic Garden dan bercadang untuk ke Asian Market..kalau berjalan ke Asian Market dalam 10minit sampailah dari Botanic Garden tu..seronok jalan sorang-sorang..boleh layan blues

Saya tak borong banyak pon..takut tak larat nak bawak balik ke rumah..2minggu dah menetap di 6 Dunluce ini..alhamdulillah semuanya baik-baik jugaks..walaupun begitu, saya rindu anak-anak saya..InsyaALLAH panjang umur, saya akan balik winter ni..hajat hati nak balik pada musim bunga jugak tapi takut bajet lari dan dekat sangat dengan exam..ah, biarlah rindu ini bermaharajalela..=(

Tahun Kedua ni sangat mencabar..modul semakin susah..tapi memang tak logiklah kalau makin senang, kan??memang standard lah begitu..agak banyak yang saya tak boleh terima..namun syukur saya punya senior Matematik yang baik hati di Belfast ini..kesian Hajar dan Kak Ros yang terpaksa melayan karenah saya bertanyakan itu dan ini pasal Matematik terutamanya Statistics..huhu

Kehadiran junior-junior ke Belfast semakin menceriakan suasana kawasan ini..Selamat Datang ke Belfast Darul Ceria (sukahati ja!)..Ada masa lawatlah kami berempat di Teratak 6 Dunluce ini..hehehe..daaa!


~ni housemate saya:wan, tykah, saya dan farahin~


5 pEsAnAN:

Anonymous said...

tak gemar anonymous ya?..TAK KIRE! nk anonymous jgk!


saya ni bukan ape, nk mintak maap la yer selama kite kenal ni sy rse bnyk lak wt salah kt awak..

dulu2 kite ni baik2 je..
tp sejak kebelakangan ni dingin aje sy ni(cool la tu!uwek)

ntah nape sy pn xtau..mgkin tekanan prasaan kot.,, xpon mungkin sbb awak gedik sgt kot..btol tak?( jgn gedik2 sgt okkay)^,^

okay, n nk terima kasih utk segalanya yg berlaku sjak kita kenal, apa yg awak bg or awak blanja, sy mintakkan halal yer dunia akhirat..(haa, jgn xcaye dulu kite pnah baik2 smpai blanje2 cmtu)

tp sekarang tidak lagi...=(

puncanya, mgkin dari saya, yg malas nk layan awak dah (or mgkin sy sndri yg cepat mnyampah)


tp skrg ni i feel bad.,..bazir aje silaturrahim dulu2 kan..(silaturrahim konon, peh)

sy ade add awak fbook ke ek? hm ntahlah..malas nk amek tau..

tp insyaAllah, sy tringin balik brtemu semula ngn sume org yg sy penah rapat dulu,, maybe one day..sbg sorg yg baru..(huhu, boley ke ni..)

xtau la bile..mungkin beberapa tahun lg agaknye..huhu..

ok lah babai..byk sy mngarut nih..(eh tp btol tau bende sy ckp kt atas ni trutama skali part mintak maap n trima kasih tu, serius ni)

blaja rajin2 ok,.mmg bende sume makin susah..doakan kite sume bjaya ok.


p/s: hah lg satu, bende penting nih..kawin nnti jemput ah, jangan r sorok2.simpan sorg2konon..nk gak datang..cara nk ajak, jemput je sume org yg awak pnah baik dulu, mgkin sy tmasuk kot..huhu..(prasan tol,) nnti sy datang la..kiki..bye ~~ salam^,^


-yg penah baik2 mase dulu2 je..haha

Pacat said...

sekilas tgk farahin dalam gamba ni, nmpak macam wahida.. waa.. rindunya

aKmA said...

@anonymous:
wslm..emm, entah tatau nak reply apa..tengs ajelah~

kawen??sy sorok kot,sori..tapi tgoklah bakal suami cadang camne..insyaALLAH..

@Pacat:
rindu ida gaks..huhu..tak rindu pacat sebab selalu sangat jumpa..opppss..=P

Pacat said...

ces.. merajuk xnk g belfast lg dah :(

tunggu tiket 5 pound.. hehe.. xpn, org2 belfast blanja.. amacam??

aKmA said...

ceyh pacat..padahal kayo giler kot..mungkin result gempaks..uni pon kasik duit, kan??hihihi~xpa, nanti pergilah lagi..kumpol duit banyak2..=P