Thursday, November 05, 2009

5 November

Saya suka nombor 5..mungkin sebab saya lahir 5 Januari kot..salah satu sebabnya lah tu..dan memang suka lah nombor 5..tatau dah reason ape lagi..mungkin adalah terselit sedikit perihal peribadi di sebalik nombor 5 ni pon mungkin ada, tapi tak mungkin dikongsikan bersama..=P

Hari ni tarikh lahir mak saya..tapi seingat saya, saya tak ucap pon 'Selamat Hari Jadi, mak' kat mak..mungkin tak diajar dari sejak kecil kot..family pon jarang wish betday saya..jadi perkara ini normal bagi family saya..jadi untuk orang-orang tertentu, terimalah family saya seadanya..hehe~

Hari ni pon tarikh lahir mak kak dayang..ye, mereka berkongsi tarikh yang sama..teringat sewaktu di KYUEM dahulu..kak dayang kol makcik sebab nak wish betday..saya tengok sahaja, dan pernah cakap kat kak day, saya pon nak wish kat mak gaks..tapi punyalah malu sampai saya kol pada hari 5 November tu pon, saya tak wish pon..huhuhu~kitorang dok sembang cerita lain..

Dan hari ni jugak betday Kak Linda, mami usrahku di Belfast ini..kak Linda bila nak buat usrah??rumah dah canteq ni..miahaha~Iman pon dah besaq..Azam pon dah pandai main2 dengan achik2 dia, dulu dudok je ngan Abi die..ceyh ceyh..

Kalau nak cerita psal 5 Januari pulaks, ramai sangat kawan2 yang berkongsi tarikh lahir yang sama..di sekolah dulu pon 3 orang satu batch lahir pada tarikh ini..ade gaks kakak senior yang tarikh lahirnya sama..memanglah, satu hari tu, ALLAH boleh jadikan ramai hamba-hambanya..

Kun Fayakun, maka kalimah ini hanya milik Dia yang Rabb..subhanallah!!

Mak, hepi betday..doaku sentiasa bersama kalian, insyaALLAH..doakan saya baik2 sahaja di sini, terus berusaha menjadi anak yang solehah, dan tsabat dalam jalannya, dan dijodohkan dengan lelaki yang meletakkan ALLAH sebagai cinta tertingginya..=)

Thanks mom.


~mak dan nurina~


0 pEsAnAN: