Friday, November 20, 2009

perlukah aku khabarkan?

Lihat pada permukaan
Nampaknya terlalu tenang
Tapi di dalam hati yang terpendam persoalan

Perlukah aku khabarkan yang ku alami
Apakah akan terjawab semua
Perlukah aku bukakan keaibanmu
Semuanya terletak dalam hati kecilku

Segala kebenaran atau penjelasanku
Mempunyai berbagai tafsiran tersembunyi

Kumohon pada tuhan
Berikan kekuatan
Untuk kuhadapi semua ini

Tuhan kuterus berserah
Berikan aku hidayah
Agar tidak tersalah arah dan tersilap langkah


hai, mengapalah lagu ni best..macam ada kaitan ja dengan hal-hal keduniaanku..aish dunia, beradalah di tanganku jangan di hatiku..=)

saya tatau camna nak kasik korang dengar lagu ni..imeem pon 30saat ja, malaz aih nak letak cni..downloadlah di 4shared if nak dengar..kat youtube pon takdak..ni link klo nak dengar..


jumpa lagi.

0 pEsAnAN: