Friday, December 04, 2009

Perlu Skor untuk Balik Summer!

Ikut kiraan minggu, adalah 3 minggu lagi untuk habeskan semester ini..apa yang saya dapat?hehe..takotlah nak jawab..semua subjek tak konfiden nak skor ni..makin susah sangat-sangat..kadang-kadang sebab tak tahu nak jawab apa untuk homework yang bertimbun, saya tak hantar pon homework..huhu..buat, memang buat..tapi tak hantar sebab sikit ja soalan yang boleh jawab..=(

Ah saya memang jahat!Bila entah nak berubah..hey makcik, bukan semua orang boleh blajaq kat sini tahu!!ko tak skor exam sem 1 nanti, siaplah hang..blajaaaaaaaaaaaaaaaaq!!!

Saya sangat suka library Queens yang baru..cantik dan memikat..maka selalulah jugak lepak kat situ..tapi kadang-kadang saya lepak tak buat kerja, mengelamun entah papa, tengok orang, main komputer..korang rasa bila saya akan berubah betoi2 kiasu??Hah, tak tahukan??Samelah..

Jadual exam dah keluar dah..alhamdulillah, ada gap antara exam yang nak diduduki..jadi, takde alasan ok makcik tak habes revise!!tak skor, jangan balik summer nanti, paham!!huwaaa...nak balik summer kottt..dahla banyak kenduri kendara..belom lagi masuk kenduri kawan-kawan waktu summer nanti..[berharap adalah jugaks kawan saya yang akan kahwin summer ni..ameen~]..siapa tu, saya pon tak tahu, tapi saya berharap ja..=P

Dan summer ni, merancang nak pergi Kelantan!!mira, tunggu neyyyy..doakan kita sama-sama berjaya!!=)

Nak balik summerrrrrrrrrrrr!!


~amnan dah pandai jalan kottt..best2~


0 pEsAnAN: