Tuesday, January 19, 2010

BLOG

Ah, comelnya. Generasi Al-Quran. :)


Sekarang, baru saya nampak apa yang saya boleh lakukan untuk blog saya ini.
TuTUp!BuaNG?


Hah, tidak mungkin. Walaupun acapkali menutupnya kerana tidak mahu pengunjung datang tanpa bacaan. Maafkan saya! :)


Walau pada awalnya, berblog kerana suka-suka, tapi insyaALLAH, saya berazam untuk kembalikan diri dengan menjelaskan lagi fikrah saya mengapa saya menulis.


Teringin jadi hebat seperti mereka di luar sana. Kuatkah semangatku?
Tinta yang menggegar, bisakah?


Saya kurang optimis. Tapi akan cuba sebaik boleh.
Rentak apa yang mahu dipersembahkan, ya?


2 pEsAnAN:

Jpah said...

rentak apa nak dipersembahkan?

Irama Malaysia?

aKmA said...

komen yang tak memberi semangat.
boleh saja, asal ada mesej.
heh, ya!asal ada mesej!

mesej!

tengs bos.