Monday, August 23, 2010

Sikit saje lagi........




Masuk hari ni genaplah 2 hari lagi untuk persiapan menempuh peperiksaan yang kutunggu-tunggu dari dulu..owh saya dah tak larat dah nak study benda sama selama 2 bulan ni..saya bersyukur banyak masa yang ALLAH kasik untuk saya study tapi memandangkan daku juga manusia, jemu itu tetap ada..:)

Kalau sebelum ni, sebulan sebelum exam baru nak prepare betul-betul untuk 3 paper, tapi yang satu ni 2 bulan untuk satu paper, momentum pun awal dulu saja yang tinggi sikit, sekarang dah makin menurun..aish, ni memang normal kan, kan?takut macam tak bersyukur pula..huhu

Takpelah, akan ku touch up touch up sikit persiapan ni..takut menyesal tak sudah di kemudian hari..Ya Allah, kau permudahkanlah..:)

Kalau diikutkan jasad saya sahaja ada kat Belfast ni, kalau hati memang dah tercampak lama kat rumahku di Serian sana..beg pon dah packing 50%..saya memang dah tak sabar-sabar dah nak balik..T_T

Sikit saje lagi.....:P

0 pEsAnAN: