Sunday, September 12, 2010

Congratulation My Friend!

Teringat dulu kisah saya dan dia..kami pernah memasang angan-angan untuk duduk serumah, buat kerja sama-sama, pendek kata, tak sabar untuk melalui hidup bersama-sama..:)

Tapi, takdir yang menentukan segalanya..kami tidak dapat bersama akhirnya..saya terpaksa melanjutkan pelajaran ke Belfast sedangkan dia berjaya ke universiti idamannya..punah segala impian dan cita-cita..hati saya pon masa tu, masih remuk redam sebab tak dapat ke universiti pilihan, Leeds.

Tapi, hidup perlu diteruskan..lama-kelamaan saya redha dengan ketentuan saya di bumi Belfast..dia pon pastilah gembira dengan ketentuan yang diberikan kepadanya..dan pada waktu ini, pastinya juga dia gembira dengan takdir yang bakal ditempuhi nya 2 hari selepas entri ini ditulis..:)

Tahniah sahabatku, Athirah..semoga diberkati perkahwinan dengan pilihan hatimu..hehe tak sangka ye kau mendahuluiku walaupun kau muda dariku..:)

Semoga saya juga ditemukan jodoh dengan pilihan hati saya yang soleh juga..ameen..:)

0 pEsAnAN: