Sunday, October 24, 2010

Jodoh itu Rezeki

adik muka miang. =='

Alhamdulillah weekend kali ni terisi dengan perkara yang berfaedah. Mengingatkan saya kembali tentang 'Aku dan Mereka' dan 'Kenapa Aku' berada di 'sini'. Urgh, banyak sungguh ['] dan ['] kan? Tapi hakikatnya biarlah penulis sahaja yang memahami. :)

Mahu update dengan sangat panjang dan menceritakan segala yang tersembunyi di entri ini. Namun, jangan bermimpi di siang hari. Sungguhpun blog ini tiada siapa berkunjung datang, apa yang tersembunyi tetap akan disimpan kuat-kuat.

Tapi seronok juga kalau sekali-sekala cerita pasal Jodoh kan? (tetiba sahaja). Tipulah kalau saya cakap tak seronok. Jumpa sahabat-sahabat, ada sahaja usik-mengusik, kenen-mengenen. Sebab tulah saya sayang sahabat-sahabat saya.

Hehe bukanlah saya nak cerita pasal Jodoh pulak. Saja nak kestau kalau jumpa sahabat-sahabat sudah pastinya soalan ini akan ditanya tanpa noktah memandangkan saya semakin meningkat usia. erk?

Ok, looking forward to meet uols again! Semoga berjodoh lagi! :)




0 pEsAnAN: