Monday, January 31, 2011

Jumpa lagi K Mas Mira!

BerBITHIKA bersama Kak MasMira. Banyak nasik tuu! :)


Entri ini khas buat Kak Mas Mira yang baru pulang ke Malaysia semalam. Walaupun baru 3 bulan bersama kak Mas di Belfast ni tapi macam dah lama kita berkenalan kan Kak Mas? Ini menunjukkan kita ada chemistry iaitu dua-dua suka makan kicap. Hehe apekah?

Kak Mas student PHD dekat UM sekarang Tahun Dua. Datang Belfast selama 3 bulan sebab nak guna machine dekat Belfast ni untuk reserach PHD dia. Pergh Mantap UM ni! Kak Mas pon mantap sebab dapat peluang macam ni! Actually first time dengar, student Malaysia datang sini selama 3 bulan sahaja. Oh betapa daku kurang ambil berat hal-hal ini. Eh?

Kenal Kak Mas sewaktu berkecimpung dalam facebook lagi. Ingat lagi, Baku aka Farhan Sobri junior KYku bagi mesej FB, katanya ada kawan kakak dia nak datang Belfast tapi tak tahu nak rujuk siapa. Lantas Baku pon teringat padaku(erk?) dan memperkenalkan Kak Mas kepadaku. Banyak lah kitorang sembang tentang asas-asas sebelum fly. :P

Banyaklah kami lalui bersama. Saya selalu lepak hostel Kak Mas kalau bosan-bosan. Tido kat sana, makan kat sana, menonton cerita bersama, sembang-sembang hal matang bersama dan macam-macam lagi. Tapi since Kak Mas 3 bulan je dekat Belfast, takdalah banyak sangat memori cuma best bila bersama. Cewah!

Apalah point entri ni? Cumanya saya sangat menghargai seseorang kalau dia menghargai saya. Tapi bukan bermakna saya tidak menghargai seseorang sekiranya dia tak menghargai saya. NO! Cumanya penghargaan saya sedikit terbatas dan susah nak tunjukkan, tapi still ada cuma corak tu sedikit berbeza, dan kurang mengekspresikan. Eh macam biasalah tu, kan? Hehe. Oh, hanya saya saja faham apa yang saya nak sampaikan ni mungkin.

Tetapi, hargailah mereka di sekelilingmu sementara masih ada waktu. Biasanya mereka yang menghargai saya sangat saya percayai untuk menyimpan khazanah rahsia saya. Eh biasalah tu kan? :P

Ok bye! Hari ni dah start kelas semula. :)


Mimu, Maya and Mia. Mimu is so cute hugging us(us?)!Mimu untuk Kak Mas, Maya and Mia are mine. oh sangat tak matang tiba-tiba.


0 pEsAnAN: