Saturday, August 18, 2007

F.....

berbekalkan sebulan aku mengenali F..aku harus akui..cintaku padanya makin membara..dia mengajarku erti suka dan duka..setiap hari ingin saja aku menemuinya tp byk tol rintangan yg bakal aku tempuhi..tp alhamdulillah..salu jugakla aku bertemu dgn si F ni..ari2 kot..he~~

tp payah tol aku nak memahami perangai die ni..susah tol nak paham..ader je silap aku..naik fed up pon ade gak..tp kerana ke 'fed up' an inila perasaanku mulai tumbuh segar mekar..aku nak sgt memahami dirinya dgn lebih mendalam..xtaula sampai bile baru aku nak paham die tu..tp aku yakin..bantuan ALLAH sentiasa berada di sampingku..amin...

tp ari tu..tersungkur lg aku tatkala menjawab pertanyaan nya..mcm2 die tanye..naik bengang plak aku..tp aku gigihkan jua untuk menjawab satu persatu lontaran soalan..bile la die nak paham yg aku suke sgt2 kat die??plizla..fahamila aku F!!

salu jugakla aku termenung mengenangkan si F ni..x keruan aku..serabut perut pon ader gak..hu~~takot tol!!pastu..aku terpike jugak..camner lah hujung pertalian ini??hu~~xpela..yg penting aku akan berusaha untuk mendpt kan nya!!!!ini janji aku!!

aku sayang Further....F=Further!!!jgn salah paham deyh!!he~~

0 pEsAnAN: