Friday, January 11, 2008

~post takde tajuk~

Hari ni aku jatuh tangga...hak3!!itu pon nak letak kat blog...ah,lantakla...blog aku...sekati le kan??memang kifarah dosa la tu..turun tangga tgk tempat len,pastu tingat kat bende len...x fokus nak turun...tula pasal jatuh...alhamdulillah..huhu!!cuti ku yg memboringkan..nasib baek ade internet menjadi teman setia...ceyt!!tibe2 plak rase nak nyanyi..enjoy la lagu kat bawah ni...aku x gemar sbenonye..tp disebabkan sesuatu perkara,aku rase mcm nak gelak je ngan lagu ning neh..sorang je tau nape..siape??malaz la nak letak name die cni..kang malu plak die..kuang3!!sori ye pak aji..tersindir plak..keh3!!
~AWAN YANG TERPILU~
-terus korus la..korang pon bukan nak nyanyi same pon..aku sorang je-
(Korus)
Sepasang sayap tak terlihat
Umpama mimpi yang tersimpan
Jadi rintik
Rintik hujan
Menciptakan
awan yang terpilu
Jadi rintik
Rintik hujan
Menciptakan
Awan yang terpilu…
#wahaha!!sambung gelak~~

2 pEsAnAN:

Fiqry said...

haha... jatuh tangga? padan muka ;p

aKmA said...

wah sdey nye~~bukan nak kesian kat aku...huk3!!