Friday, February 01, 2008

tensi!!again because of bangsawan~

bley pekak aku klo gini..x sakit tekak ke nak jerit2??hampeh tol...naseb baek aku dengar lagu..volume plg besaq tu..pecah jugak gegendang telinga ni..tp,pecah lagi klo dengar diorang bising..wek~sakit hati la jugak..tp camne nak buat...diorang dah kene hasut tu..aku pon dah kene hasut syaitan gak...asyik meniup api kemarahan dlm diam je syaitan yg kaco aku ni..istighfar banyak2 kalian..n aku jugak..istighfar byk2 ye AKMA!!

terindu plak dgn management last year..very smooth...ucapan terima kasih x lekang dr bibir mereka..sekarang camne??ape kes??x bley ke kerja dlm keadaan yg harmoni??klo last year kite nampak ape kelemahan nye,kenape tidak diperbaiki??kenapa perlu menambah segala kelemahan yg sedia ada??common sgt dah,lepas ni mulelah nak mintak maaf sebab tengking2 ke,marah2 ke...ala,dialog biasa la tu kan??tengokla nanti...eh ko ni AKMA..semue org ade buat silap...ingat ko perfect sgt ke??hahahah....

tp,again sgt pelik,kenapa nak marah2??klo bende yg same jd kat diorang,diorang dpt trime ke x??kuasa kite terbatas...ingatlah YANG MAHA KUASA hanya ALLAH..cubela untuk jaga hati org2 bawahan..kite x tau sampai bile hati diorang tu akan terubat n menghilang dgn kata2 yg dtg dari mulut kite ni hah..once dah terluka,selama2 nye ingat tau even klo kite dah saling bermaafan..ALLAH bagi perasaan terguris ni sebab DIA nak kite tahu mcm mane klo kite mengguris perasaan org lain..jadi hati2 dgn kata2..jgn maen hentam je..

aku klo ALLAH x bagi kekuatan n kesabaran untok aku datang bende alah ni memang aku x g..tahan hati je pergi ari2..sabar je nak buat semua ni..tp kat dlm ALLAH saja yg tahu..naseb baek aku bley tahan...klo x,bley meletus ni..mood aku pon cam kureng sket minggu ni..bear in mind AKMA!!inilah ujian...

bangsawan...aku x sabar untuk dirimu menjauhi diriku..nyah kau dalam hidupku!!muak~

0 pEsAnAN: