Monday, February 04, 2008

DENGAN IZIN-NYA

Happy to announce that, bangsawan was end..hooray!!now, i can enjoy my weekends..
hmm...ayuh kita mulakan dengan ini~


dari surah MUHAMMAD ayat 7 yg bermaksud:

'WAHAI ORANG-ORANG BERIMAN! JIKA KAMU MENOLONG (AGAMA) ALLAH, NESCAYA DIA AKAN MENOLONGMU DAN MENEGUHKAN KEDUDUKANMU..'

Apakah kaitannya dengan apa yg bakal aku sampaikan selepas ini??Proud to say that,TOPAZ sapu bersih banyak kemenangan semalam...ALHAMDULILLAH...sebagai diamonder aku x rase jeles wp sedikit pon dengan kemenangan yg diorang raih tetapi sgt jeles pasal I'm not a part of them yg memperjuangkan ape yg TOPAZ telah perjuangkan,or to be specific,SAUDARA ZAIM perjuangkan..kali pertama aku dapat tahu, TOPAZ got no dancing part (replaced by silat) n did marhaban..aku tetiba rase cam,ala...jelesnye~

Skrip TOPAZ x lari dari memuji ILLAHI...terharu rasenye...beginilah, klo xde dah jalan nak terminate this event which almost ramai students x suker, why not klo kiter put something nice in bangsawan by preventing benda2 yg x berape nak elok like dancing...malu rasenye tatkala DIAMOND diumumkan sebagai koreografi terbaik...sori klo statement ini berbisa..tapi betol,aku x happy langsung dengan title itu..u can easily guess the reason..

aku harap bangsawan tahun ni dapat membuka mata sumer pihak yg x suker n yg suker bangsawan..inilah yg aku cube kaitkan dengan dalil di atas..TOPAZ try untuk ubah tradisi bangsawan yg boleh dikatakan byk menyimpang sebelom ini dengan sumthing yg sangat canteq n they ended up with kemenangan..di sinilah pertolongan ALLAH terhadap usaha mereka..sebab tulah aku sangat jeles sebab aku bukan salah seorang yg memperjuangkan benda sebegitu..xpe, dioranglah hamba2 terpilih...thanx to ALLAH yg jadikan diorang sebagai medium untuk memperjuangkan benda2 sebegini canteq..sebak~

again i hope, jauhkan kemarahan n tingkatkan prestasi andai kata sem akan dtg bangsawan ader lagi..kemarahan xkan dapat ape2...bersihkanlah hati, sumer org akan suker..xde yg akan tension..sume akan ikhlas nak g praktis or tolong2..sumer org akan happy..sumer org akan doakan yg terbaik..GOOD LUCK DIAMOND for bangsawan next year!!fahami konsep keberkatan sepenuhnya ye..korang bley punye..


'ALHAMDULILLAH BANGSAWAN DAH ABES~'



1 pEsAnAN:

aliar0ney said...

oh sungguh bagus!!!aok oh,sik prasan pn hal2 ya..sungguh kurang peka kmk tok eh...ur post really open my eyes n make me ponder..mayb kmk mok ulas sket kat my blog..hehehe...halal eh..its just my opinion bout the bangsawan n how ur post made me to ponder n think more...=)