Monday, February 04, 2008

10minutes..edited..

haha!!I think 10minutes should be enough for me to post sumthing here since I have further-pure class after this..wait!!nak post ape ek??dui~

da tym now is 11:58am waktu malaysia..eik, do I have to mention it??haha~lantak ler..
dah2 nak g class..eIgenvalues n eigenvectors menantiku...ngantoknye~

jadi itu je aku nak post..hak3!!


~edited~

since there's nothing special on my recent post (ceyh,bajet special je post2 b4 this..kui3!!), so aku nak tmbah sumthing ler..huk3!!my adapter for memory card camera x working...hu~camne nak wat ek??i did a billion tries keluar masok adapter tu tp x dpt jugak..go to control panel try mcm2 tp x dpt jugek..adui~susah nye jadi pembuta IT!!aku ade kabel camera nye tp tertukar plak ngan kakak tym cuti ari tu dgn die punye kabel phone...natijahnya, due2 pihak xleh gune..haha!!

ui,cuti raya cine plak esok...sdey nye...aku ni x pandai sgt tinggal kat umah org..penah satu ketika dulu aku tinggal kat umah kawan aku almost for 2 weeks!!ade sehari tu, aku x makan pape langsung...minum air je sebab malu nak makan..die pon x ajak aku makan xkanla aku terhegeh2 nak makan plak kan?I kan tetamu..malu ler..terpaksa jela tahan sampai esok pagi...huhu~YA ALLAH berilah aku kekuatan tinggal kat umah org cuti ni...klo aku anak manje senang je nak ckp kat mak,'mak nak balit cuti cina' n mak pon izinkan..tp disebabkan aku anak yg baek aku xnak ler cuti 5days ni pon nak balik gak..dui~mungkin tmbg xyah ckp ler mahalnye..no other method untuk sampai ke KUCHING selain dr naik belon (kapalterbang ye~)..

sdey jugak tinggal jaoh2 ni..tp dr skul menengah masok skul asrama (sains kuching), n then went to LUNDU which is somewhere in SARAWAK to complete my PLKN (i can't see da advantages of joining this program!!lolz~),pastu g KML (kolej matrikulasi labuan),n finally i'm here yg mungkin lagi jaoh dr family kot,aku semakin immune dgn kejauhan..kasih syg pon lebey sket plus duit poket!!kui3!!jahat la aku klo x study btol2 kan??huk3!!sedarlah AKMA~

finishla..


2 pEsAnAN:

khairul.anwar said...

alhamdulillah, pemikiran saudari seperti apa yg dikehendaki muslimah masa kini, kebencian pada kemaksiatan. walaupun kita x berada di bawah panji yg menegakkan kemenangan (house of topaz), ingatlah kita masih telah lakukan sesuatu dalam diari bangsawan diamond, dgn pemotongan scene yg tidak sepatutnya, walaupun pada akhirnya jelas kemaksiatan masih berlaku, dan diamond penegaknya dgn koreografi yg menggiurkan si pelihat. benci di dalam hati, selemah2 iman. semoga tahun ni menjadi renaissance bagi pendukung2 bangsawan agar ciri islami sama sekali mendominasi malam yg penuh dgn ketidakpastian. ku rasa dosa dgn produksi diamond, maka taubat lah saudari moga diampunkan dosa. ku insafi..

aKmA said...

insyaALLAH...itulah yg kita sama2 harapkan..suasana kolej pon semakin meruncing masalahnya..harap ALLAH menjaga hati2 kita..amin~