Saturday, February 23, 2008

a glimpse of my former school

~menara xtau name..lupe2!!~

~betapa aku tau school aku xpernah nak berubah landscape nye kat cni..hak3!!~


~pemandangan dari tingkat atas bangunan menengah atas~


~kawasan assembly setiap Selasa~


~pintu masuk school..same mcm KY jugak..in the middle of nowhere~

~tempat lepak before masok exam..hu~



why uploading those pictures??
saje gedik..hey, it's up to me la!!


friends..r u losing them now??
hello, no lah!!missing them badly even we're in our separate lifes now..still contact maa~

how bout teachers??
only him I miss..Mr Yap~

favourite class??
5 beta 2004..memories remain forever..

missing memories there??
of course I am but not so lah..KY is better!!haha~


however, u will face the same thing AKMA..this is life..they come n go..

1 pEsAnAN:

Cik Ikan said...

huuu.
sainsku~~~~
miss this school badly..
love my fwenz as well..
wuuwuwuuw...

keep in touch my dear fwen..
be strong yea..
just do wateva u want..
study hard for ur uni. of leeds k..
chayok!
hahhaha...
emo la plak!
wawawwaw...apaka~~