Sunday, February 17, 2008

hari ini untuk semalam

semalam nak mengepos tp internet main cak2 plak ngan aku..hak3!!ari sabtu,hari yg kutunggu..suke sebab esoknye cuti..kui3!!pasni kitorang ade match volleyball ngan budak KMS..last year ade gak buat bende2 gini tp ngan budak KMB n xde volley pon last year..tahun ni tibe2 ade..bez jugak..he~

semalam tgk interhouse dikir barat...lawak sungguh..x henti aku gelak..lawak2!!istighfar2..xtau sape menang sebab aku trus chow after abez sapphire buat persembahan..adui, gelak sakan semalam..terok giler le I..huk3!!

owh ielts semalam berakhir dgn ketidakpuasan..ish3!!dgn sakit perut yg memeritkan kugagahkan jua menjawab..sampai tengahari masih jugak menyerang..aku ni anti minyak angin...rela kutahan saja penderitaan dr mencium baunya..eee..

jadi, dgn kepala x btolnya aku pegi makan limau pastu teros tidur..kui3!!bangun tidur,wah segar giler..magic!!x sakit dah..n then aku terpikir,bez jugak treatment aku...kuang3!!klo ade yg nak ekot..sile2!!hak3!!

okeh,nak p volley..end~

0 pEsAnAN: