Friday, February 15, 2008

to tell you..

It's 1.30 am..here I am, still not sleeping..thinking about how am I going to answer the questions on moment of inertia tomorrow since I didn't prepare enough for it..haha!!padan muka!!ambik kau x blaja byk..

huhu..I have a problem regarding my tickets..I bought it oredi but due to BTN yg dtg tibe2, MYC tukar tarikh, I have no other choices..I have to change my tickets maa..MONEY!!!adui~this things puzzled me a lot!!byk bende x kena dah..I lost my friend's charger lagi!!waaa...apsal la aku ari ni..naseb baek aku x nanges..aku mesti kuat!!huhu~

In this situation, aku x dpt salahkan KPM sebab announce BTN last minute..KPM memang selalu buat gitu..burok2 pon sponsor aku jugak..hek3!!it will be held on March 10 until 14..tp aku nak salahkan jugak..bley x??kui3!!x rase sukati die je ke nak wat bile??hello,consider la ckit..even kami golongan minoriti (budak sabah sarawak), kami pon ade hak jugak...huk3!!

MYC plak..aku tgh dlm dilema..nak join ke xnak join..if aku join, I have to change dua tarikh instead of only tarikh nak balik ke kuching je..nak ketuk kepala kat bantal la gini..haha~kesian nye kat mak aku..blom kestau lagi ni...tp aku nak usaha sendiri jap..nak usaha camne sayang, klo KPM dah masokkan duet senangla crite..ini, blom lagi..

to tell my mother about this will be my last effort..xnakla susahkan diorang...kakak aku mesti bising punye..tp kan klo x beli ticket awal, harga makin tinggi maa..dugaan sunggoh..so yg mane best lagi??tinggal kat KL ke KUCHING??kah3!!!eh, itu plak..aku xdpt lari dr kenyataan..hey, ini REALITI ler AKMA!!hua3!!

a reminder for myself...Surah AL-BAQARAH ayat 286...beban ini masih bley ko hadapi!!huhu~

0 pEsAnAN: