Friday, February 15, 2008

pink = single??


heh!!sape buat statement itu??terkena aku ari ni..dah pakai baju kurung pink..honestly aku memang x tau pon ari ni 14hb..btol!!alhamdulillah,ALLAH tutup ingatanku untuk tarikh ini..tym breakfast td aku wonder,why everyone keep talking about pink n single??pelik...pastu g kelas chem, kawan aku gelak2 sebab kawan die wish hari karut itu..n then baru aku perasan hari ni 14hb..aduih!!org dah semakin pelik~

tapikan, aku terasa malu tetibe pakai pink hari ni..hahah!!heh,pegi jalan la dgn statement itu!!single ke x single ke,aku peduli ape!!sukati akula nak pakai pink..dush kat org2 yg mengatakan aku single..ampeh tol!!stop talking about thatla..

ielts last ari ni...sdey plak nak tinggalkan kelas Puan Zaharah..aku ni sgt rajin x wat hwork..jahatkan??jangan tiru tabiat sy..x baek..nak balek tu,aku n kim bersalaman ngan die..ambik berkat sket..n die sempat plak tenyeh kepala aku sambil membebel,'hey akma,u can writela!!'..haha..lucu tol Puan Zaharah ni..kui3!!

owh shoutbox dah tukar dah..aku pon x dpt gune sgt flashbox dulu..dulu ade gak tukar balik gune shoutmix tp cam sdey je nak buang yg flashbox punye..jd kejap je gune shoutmix ari tu pastu tukar balik gune flashbox..huk3!!hah,dah ade dah kebebasan bersuara..dush!!

esok speaking n ade test mech!!adui~
xpa2!!fighting dear~

~pink~

1 pEsAnAN:

aliar0ney said...

hehhe..dat's ryte!who cares bout pink = single...hehe kmk bok tauk eh..its nice being single..we're free to mingle!!apakah?!