Tuesday, February 19, 2008

lawak~

terbaca buletin karangan saudara fadzly a.k.a pali kat frenster..btol2..aku pon ingatkan malam ni usrah Halal Haram itu..kui3!!inilah akibatnya melihat sesuatu yg dihighlight je..part2 minor pon berbakti jugak ape..ish ko ni!!

terfikir jugak kenape blog aku ni x dijadikan sgt satu wadah untuk menyampaikan dakwah..dulu memang nak wat..tp bila pikir2 balik, pastu timbang berat balik..aku rase mcm susah sgt nak create ayat yg btol agar x menyinggung hati mane2 pihak..n then aku muhasabah balik, x salah kiranya aku memberi peringatan yg x seberapa melalui ceritaku..huhu~

xpe2, ckit2 lame2 jadi bukit..klo tros boom gitu je, aku x mampu la...byk lagi perlu dipelajari..sekadar ilmuku yg amat sedikit, cukupla untukku menyampai yg sedikit..selagi mana aku berusaha untuk meningkatkannya, InsyaALLAH ALLAH akan bantu..amin~

n come to think, taking Chem as A -Level is the worst decision I've made!!huhu~baru aku sedar..aku x suker pon Chem..terpaksa giler belajar chem selama ini...nasib baek aku x ambik computing as A-Level dulu...memang ramai yg p hasut aku ambik Computing instead of Further Maths dulu..tp alhamdulillah aku rase bersyukor sebab ambik further..dpt jumpe Mr Alderson ape..he's a very good teacher..sma mcm cikgu aku yg aku syg sgt kat school dulu, Mr Yap Don Kiang..cikgu Math jugak..naa, inilah hikmah namenye..

tp xpela, aku harus ikhlas dlm study ni..wp Chem is one thing yg aku x suka..namun x semestinya yang kita suka adalah yg terbaik buat kita kan..hehe~

0 pEsAnAN: