Tuesday, February 19, 2008

cerita campur~


aku xde keje sebenarnye ni..free blocks 5 n 6..tu yang merapu ni..nway aku dah ckp kat mak dah pasal KPM buat BTN tu n tiket terpaksa dibatalkan..reaksi mak, syukur pada ALLAH..xde melenting pon walau satu ayat..sungguh besar nikmat ALLAH..namun, perbualan kami terhenti tibe2,mungkin sebab prepaid rumah dah abes kot..mak x kol lagi pon..aku lagila xdapat kol..kredit tinggal 35sen je lagi..huhu~

semalam aku bincang ngan k.aien untuk membenarkan kami bermalam di rumahnya seari sabtu ni..alhamdulillah, kak aien mengalu2kan kedatangan kami..aku blom cerita lagi dr mane aku kenal k.aien..semuanya kerana ketidakrelaan Kak Shree n Abang Hamdan untuk membenarkan aku n dayang masok kolej pd 9hb Feb yg lepas..tym tu aku n dayang dah depan pintu gate kolej dah..kak niknur n kak mas yg p hantar kitorang balik kolej after prog a glimpse of UK sabtu lalu..jd, dgn rasa bersalahnya kami menurut saja pelawaaan kak niknur untuk bermalam di rumah die di bangi..adui~memang rase bersalah sgt2..tp diorang langsung x kesah..dahla duit tol diorang keluarkan, duit minyak kereta lagi..huhu~

so, kat rumah tulah aku kenal k.aien yg baru balik dari Johor..die budak UPSI..ade gak rumah sewa kat tanjung malim..rasenye klo pakguard o abang hamdan benarkan kitorang masok je kolej ptg tu mungkin aku x dpt kenal seorang insan baek bernama Nurul Ain Abbas..n mungkin aku terkial2 mencari tempat nak lepak kat mane since kitorang x bley tinggal kat kolej weekend ni due to housetrip..sesungguhnya, setiap yg berlaku ade hikmahnya..klo hikmah tu x tak datang sekarang, ALLAH akan aturkan untuk masa2 akan datang..sesungguhnya janji ALLAH adalah benar...selalulah bersangka baek..panjang dah aku tulis nih..nak wat further dah..chem??len hari..hehe~


~kak niknur n kak fiza menghayati hijaunya pemandangan~

0 pEsAnAN: