Wednesday, March 12, 2008

coretan ringkasku..ringkaske??hehe~

jam menunjukkan pukol 115am..maseh jugak ligat mata dan tanganku untuk melayari internet kala ini..entahla..nak tido mcm malaz..nak study lagila..pg nanti dah berkira2 dgn kakak nak keluar beli barang..adui!!itula yg aku payah sgt cuti ni..x senang dudok nampaknya..huhu~

namun,study itu wajib bagi aku..payah nak ambik n bace byk,cukupla untok satu o due info yg masok pasni..semangat2!!aku g masok blog ni pon bukan ape..sje rindu kat die..klo lah aku ni pemblog frenster genti payah bebeno kawan aku asyik trime msg dr frenster 'akma has updated her friendster blog' hari2 kot..kesian kawan2 aku..kui3!!

emm..tetibe tringat kat family kat spaoh??apakhabar diorang di sana??takot aku kalau2 diorang fikir kami dah lupekan diorang padahal xdenye kitorang lupe..huhu~jgnla dianggap kami begitu wahai pakcik hashim..kami sentiasa mengingati kalian..mari kite same2 bertanya khabar diorang,nak??..eh3??apekah??btolla..hek3~

jomla kte same2 meneruskan kesinambungan ukhwah dan dakwah kite dgn keluarga memasing di sana..xnakla diorang ckp kite sombong..huhu~antara kami berempat,alhamdulillah ade jugak penggeraknye..n aku menyusur kemudian..insyaALLAH ape yg kami tgh usaha skang ni diharap istiqamah..amin..


dahku simpan niat untuk melawat keluargaku di sana suatu ari nanti..namun inilah perancangan manusia..dihujungnya ALLAH juga menentukannya..kuharap jodoh ku terletak di situ untuk bertemu kembali dgn diorang..x lame, sekejap pon jadila..kumohon padaMu segala..

jaoh fikiranku melayang pagi tadi hinggalah sekarang..manakan tidak, dudok dlm bas dr kuantan ke kuala lumpur mengambil mase 3jam setengah,naek bas lg dr kl central ke lcct nak sejam,pastu g kch naek flight hampir 2jam..mcm mane x melayangnye..bosan aku~dan alhamdulillah, aku sampai jugak ke rumah tym ni..hahah!!dah2..study2!!~

0 pEsAnAN: