Tuesday, March 11, 2008

11 MAC 2008

Akhirnya, 5days journeyku tamat hari ini..hehe!!Plan awal kami (aku n ainol) untuk bermalam di rumah makcik ainol di Gombak (kot??aku pon x pasti..hek3!!) cancel last minute..ainol datang ke chaletku jumaat itu dgn membawa khabar tersebut dan dia berkira2 untuk mangajakku ke Pahang, kampong halamannya..dan aku,tanpa berfikir panjang on sajela..yela,memang aku plan nak ekot ainol pon..mane ainol pergi before balik kuching ni di situla aku..huhu..


Kitorang g tumpang teh..kebetulan die pon nak balik kuantan..lame giler perjalanan..dr pukol 230 gitu n smpai kuantan dlm pukol 5lebey kot..tp itu pon ade gak berenti jap kat entahle ape name tmpt nye..tp ape yg acap ckp (c kaki kepoh yg turut sme tumpang teh g kuantan), bapak teh penah ambik mase 1jam lebey je nak smpainye!!alamak,laju giler tu!!x sanggup aku nak tumpang klo gitu..takotnye~


Anyway, it was a great holiday..mcm bakti kenyalang plak dah..even 5days je aku bley pergi byk tempat jugakla..byk ke??bley la kot..hek3!!makanye,bertambahla list negeri lawatanku selama hamper 2tahun aku di semenanjung ‘ghaza’ ini..bajetla sgt!!hahah!!Selangor sudah pasti, Kuala Lumpur pon, Melaka bandar bersejarah n Johor pon ade gak..emm, opps,Perak pon masok jugek even Tanjung Malim sajo!!hak3~okeyla tu kan??dan aku x tahu bile lagi aku nak tambah list ini..hehe!!one day~


Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan bebanyak trimas untok keluarga ainol atas perlindungan yg diorang berikan padaku..sesungguhnya, ingatlah kta bahawa sumenye berakar dr pertolongan ALLAH..alhamdulillah..dan cuti ini, tetapkan hatiku untuk bersungguh2 mengulangkaji pelajaranku YA ALLAH..semaikanlah rasa cintaku pada chem…kupinta permudahkan urusanku untuk melanjutkan pelajaranku di sana jika keredhaanMu terletak di situ..

Ya ALLAH,

Engkau sahajalah pemeliharaku,

Dengarkan rintihan hambaMu ini,

Jangan Engkau biarkan ku sendiri,

padaMu Tuhan kumohon segala..

Amin~

0 pEsAnAN: