Friday, March 07, 2008

..jalan ini yang kutempuh..

makanya, fikiranku melayang lg mase chem td..hush!!aku kurang confident dlm chem ni dr further..kenape ek??sungguh aku ckp, aku dah buntu mencari minat lame ku dalam chem..mane minatku dulu??ko g mane weh??cepatla datang balik..aku dah hilang arah dah ni..huwaaaa~

wp aku x berape nak excel sgt dlm further, means maseh byk lagi praktisku perlu lakukan, keyakinanku terhadap further semakin hari semakin meningkat..namun chem??risau aku dibuatnye..chem,ko x suke aku ke??ke aku x suke ko??hek3!!xpela chem,kite wat slow2 keh!!sayang chem!!tp sayang further lagi...hek3!!

aduhai,cuti lagi..cuti ni aku dah x bley men2 dah..aku kene menang dalam pecutan semangat untuk mengulangkaji dua subjek ku ini..5 points lg untuk membolehkan aku fly..aku nak g LEEDS weh!!chem sayang,dtg la cepat..kesianla kat aku weh!!huhu~

BTN untok aku n kawan2ku yg len, dayang,mas,ainol n sharif ditangguhkan..xtaule aku happy ke x sebabnye nanti BTN akan dtg KPM scholars yg len xde!!cam bosan je..tp xpela,jodoh kitorang kat ctu..hehe~

make, inilah post terakhir aku untuk kali ini..new entry mungkin on 12hb..itupon klo internet kat rumah membenarkannya..hehe~aku balik kuching on 11hb!!will stay rumah makcik ainol before that...tgk,stay rumah org lagi..memang pelarianla aku..haha!!nak wat camne kan??itu je carenye..xkanla nak bli rumah kat cni semata2..merepek la..

okies...hepi holiday to ols..belajar ye balik ni!!mari kite same2 tingkatkan prestasi kita!!semangat2!!akhir kata..aku nak mintak maaf andai ade kate2 ku mengguris hati sesape..bilakah ajalkan menjelma kan??..maka maafkanlah aku wahai sahabat sume..ku juga maafkan kesalahan kalian,jika ada!!he~

assalammualaikum~

0 pEsAnAN: