Saturday, March 29, 2008

sayang..

~hah!!sape cinta korang??ALLAH cintakan kite..~


Alhamdulillah, aku telah dijodohkan bersama rakan2 yang join MYC ini..x rugi pegi..wp byk gak halangan aku tempuh, tp itu kecik je..byk lagi dugaan di luar yg menanti ye dak??syukurlah aku ditempatkan dalam lingkungan ini yg mencari ilmu untuk membaiki diri dan juga untuk disampaikan kepada yg laen..insyaALLAH..


orait!!ape yg kudapat di hari first ini??

intro modul ni canteq..nasyid pasal Rasulullah s.a.w..alamak aku x ingat tajuk!!selawat nabi junjungan kot tapi lagu ni memang bezlah sebab kami penah bawak lagu ni tym skul rendah dulu tika pertandingan nasyid ..tapi kesal, kami bawak mungkin ramai yg kurang faham akan lirik disebaliknya tika itu termasuklah aku..alhamdulillah, makin menginjak usia insyaALLAH ramai yg dah sedar akan perjuangan Rasulullah ini..maka tersentuhlah bagi sesape yg mendengar lagu tadi..xkanlah nak tersentuh dgn lagu jiwang cintan cintun je kan...eeeeeee!!

nway, nape aku pilih tajuk post ini 'sayang'??emm,sengal kot!!kui3!!xlah..ape yg kudapat, kite kenela sayangi diri sendiri dulu untuk menyayangi org lain..dgn kate lainnye, baiki diri sebelom nak ajak org laen baiki diri diorang..ouch sungguhla tym dengar ni..entah xtau nape..huwa3!!lagi yg kudapat, stop pandang rendah pade org laen sesungguhnya itulah petunjuk bahawa nilai diri anda jugak rendah..sume kite ni same je..yg beza nye taqwa..mungkin yg kite pandang rendahkan itu lebih baek penerimaan amalnye dari diri kite yg mungkin ibadah fardhu o sunat pon x tinggal..belajarlah untuk merendah diri..x rugi!!sebab kite adalah forever a learner..ini pon part of belajar..

seorang yg bergelar MUKMIN PROFESIONAL itulah Rasulullah s.a.w..baik lakunya(MUKMIN), tajam jua akalnye(PROFESIONAL)..ramai yg xde ciri2 camtu skang..pandai je tapi laku mcm tuttttttttssss..korang sambongla sendiri..hek3!!byk lagi nak cite ni, tapi masa x mengizinkanla..aku nak makan talam lagi pasni..perut pon dah lapaq..mandi pon belom!!chow ya..maka aku berpesan untuk diri sendiri jugak, sebab aku SAYANG diriku sendiri...hehe~

-myc mode-

0 pEsAnAN: