Friday, May 16, 2008

..aku gembira..



salam..

hari ni..

alhamdulillah, tinggal 6 paper lagi pasnii..weeee~paper smlm bleylah jwbnye..tawakal n doa~dan aku gembira sebab aku x bukak laptop dlm mase 24 hours semalam!!berjaya!!ala, setakat 24 jam tu, bley blah la aku!!kui3~tapi at least la kan??huhu~

before exam, aku x study sgt sebab hari sebelom tu adela jugak revise2 sket dgn kak sal..untuk ambil berkat, call mak la..mintak kate2 semangat sket..jgn lupe tau, call lah, mama ke mummy ke ummi anda ke before exam..berkat dari ibu, dapatlah berkat dari ILLAHI..IA~

dan terima kasih byk2 kat 'makcik2 n pakcik' kat LEEDS n kawasan2 len di UK for the gudluck wishes..memang nak sangat2 g LEEDS..harap ALLAH perkenankan..niatku bukan nak gathering dgn petfamily seperti yg digembar-gemburkan oleh rakan2 ku di sini (memandai jer kawan2 aku ni..) tapi aku memang nk g ctu dr dulu lagi..x caye??tanye aku sendiri..hahha!!

dan rasenye, aku sorang2 je budak KPM nk g LEEDS kot..KPM Math ramai yg nk g SOTON..org ckp ade elaun kat ctu klo excel...entahla labu, ape2 niat korang nk g UK ni, niatkan pada Yang Satu..mari sama2 perbetulkan niat..Ya ALLAH, gembirakan hati ibu dan ayah kami dgn melihat kejayaan kami dunia akhirat..amin~



subuh yg hening pagi tadi..sgt2 gembira sebab jemaah hari ni exceed dr yg kami target!!26 org jemaah wanita..smlm pon begitu, 23 org!!alhamdulillah~harap untuk lebihan 5 minggu di sini dptla melihat peningkatan lagi..mari usaha!!sayangla kat musolla..xtau mcm manela keadaan kami nanti tym meninggalkan musolla..

di situlah segalanya..ukhwah, ilmu, harapan, teguran, study, tangisan di situlah tempatnye..tempat inilah yg bakal kami rindui setelah keluar nanti..korang junior jage musolla tau!!cari jalan selalu untuk sentiasa berdamping di rumah ALLAH ini..especially suboh, nikmatnye Ya ALLAH, sgt2 x terkate~



semalam..

alhamdulillah, ALLAH bagi kami kekuatan untuk melakukan sesuatu yg kami nk wat sgt2 dr dulu lagi..lega rasenye sebab dah ckp..byk yg diorang xtau rupenye..harap kata2 kami diambik sebagai pengajaran klo x sekarang pon nanti2..IA~

di kesempatan ini aku nak ucap happy teachers day kepada kakak2 aku, cikgu2 lame dan baru, terutamanya Mr Alderson..hek3!!tapi tym performance teacher's day hari tu sir x join pon..kempunan nk tgok..next year xdpt tgok jugak..huk3!!to papa chew sekali!!smart giler papa chew ari tu!!(mcm la diorang2 ni bace..ah x kesah!!hak3) comel~dan ucapan ini jugak kuucap untuk member2 KPM semua..selamat hari guru korang!!

wallahu'alam..

0 pEsAnAN: