Saturday, May 17, 2008

...sila guna mikrofon...hek3!!

*edited*

minta maaf kat semua yg mungkin ade terasa dgn penulisanku, lisanku, dan tingkahku..doakan kejayaan bersama..amin~




salam...

aku berniat dan aku rase perlukan tindakan untuk niatku ini..aku nk study giler2 untuk 3 minggu terakhir ini..perlu2!!wajib2!!lantas, blog aku akan jrg diupdate..untuk readers, jgn kecewa klo2 korang dtg jengok blog aku tp xde entry baru..maaf tau!!weee~aku bajet!!kui3~

smlm kakak aku antar sms, 'gudluck exam, do ur best girl..'weh, terharunye aku, weh!..hehe!!aku xnak hancurkan harapan family aku!!after a level nanti mcm mane nk study chem lg klo x sekarang, yer dak??..kepada kak koca trimas kol hari tu, terkejut sbenanye tym akak kol tu, tu yg mcm ckp entah pape je..hehe!!hah, k.reym bile nk kol??hahha~

pasni rasenye klo ade bende best baru aku nk tulis..lagipun plan sampingan aku nk update 2 kali sehari after a level nanti..jadi mungkin idea2 sepanjang 3 minggu ni aku akan simpan..hehe!!tunggu ya~doakan kejayaan kami..untuk tatapan semua, lihatlah pic2 yg aku sakan pegi ambik sepanjang 3 hari yg lepas..klo ade rase yg berkenan aku halalkan dunia akhirat..ambil saja deyh..(ade ke org nk??aku ni jurugambar x profesional mcm maji, pic pon x sevogue kak pippin a.k.a alia salleh..pic meletop hanisah pon aku x ley nk lawan..huk3!!)


~bukan female xley masok~





n frenster aku plak, konfirm2 lah x bukak pasni sebab minggu lepas dah bersawang seminggu frensterku..haha!!IA aku x bukak..doakan~klo korang rase cam bosan ke, pegila menjerit kat shoutbox tu hah..aku tinggalkan untuk readers nk kutok2 aku..jgn kutok org len tau..kutok aku jer..huhu~xdenye aku nk kutok balik..nanti aku reply dgn kate2 pujian..weeeeeee!!akhir kata, jom g suboh hari2!!heheh~


~untukmu bakal imam..peace!!~

Kata Orang Yahudi:
'Umat Islam bukan apa2 selagi mana bilangan jemaah subuh tidak menyamai jemaah solat Jumaat..'




p/s: Kualiti dan kuantiti perlu seiring..jgn diperlekehkan kuantiti..tiada hadirnya kualiti jika kurang kuantiti..mari imarahkan musolla..wallahu'alam..


~inilah kad comel kami..haha!!~

...Kami Mahu Terbang...


0 pEsAnAN: