Wednesday, May 21, 2008

..iman..

salam...

tetibe rase nk update..hehe!!!kan aku dh ckp, klo ade bende best baru aku nk update kan??skang ni aku ade bende best lah nk ckp..hahah!!tapi aku ambil keputusan untuk diam..ish apsal la pulak, ckp ade bende best tapi nak diam..dgrlah rakan2, aku nk diam sebab aku nak adukan ape yg aku rase dgn si Penciptaku..itu lagi best!!tiada daya dan kekuatan melainkan dariMu, Ya Rabbi~

jgn biarkan aku mengeluh dgn ujianMu Ya ALLAH..rinduNya aku..cepatlah~now, aku telah faham bagaimana dikatakan mengharap balasan sesama manusia..
erti hidup pada memberi..bantulah kami untuk merasai nikmat kehambaan padaMu bukannya semata-mata untuk mengharap syurgaMu..iman, sungguh kau diuji~


~fahamilah dgn hati~


cukup 15minit menaip..gudluck untuk exam semua..maafkan andai ade tersilap, manusia memang x selama-lamanya sempurna, masih mencari2 kesempurnaan iman..wallahu'alam~

1 pEsAnAN:

Anonymous said...

isk3, insaf..