Wednesday, May 14, 2008

..emmm..

~jalan ke musolla~
salam..

kurasa masaku tidak terurus dgn baek hari ni..eh, hari2 laen terurus baek ke??hahah!!entahle labu..hanya ALLAH je tau..hari dimulakan dgn block 1, kelas pure mr highton..aku lmbt lagi g kelas..aduh, kene ubah ni!!huk3~

dahla g ajak teh beli air kat kafe tym mr highton g fotostat tadi!!wargh, aku jahat!!jangan ekot aku ya readers..baek2, akan aku usahakan tidak maen2 lagi..tapi mr highton selalu jugak keluar masok kelas..haha!!nk g jumpe miss rina ke, sir??weee~mcm la mr highton bace..

hari ni aku byk bermuram durja, byk nangis..alamak!!!kantoi~byk sgt yg aku fikir..mudahnya air mata ini mengalir..tapi ALLAH je tau hati ini byk menangis kerana ape..takkan aku mengadu kepada sesiapa kecuali Dia..takkan~

Ya ALLAH,
..Kau yang berhak disembah..
..Pemerintah alam..
..Tempat mengadu segala..

sesungguhnya ALLAH la pemilik hati ini..lembutkan hati kami dalam mengenang dosa2 kami Ya ALLAH..sungguh lemah iman ini..perteguhkan Ya ALLAH~


~di sana~

khamis start exam!!wish us luck ya readers~trimas~sket je update, mood zero~


wallahu'alam..

0 pEsAnAN: