Tuesday, May 13, 2008

..lapa,laptop,lemah...



salam..

hari ni free blocks aku bersambung2 free nye..pukol 1210pm baru ade kelas..itu pon kejap giler kot sebab aku mengadu ngan mr highton, aku lapa!!hahah..mr highton pon orait jer..sorry sir, memang sgt2 lapa le..huk3!!salah aku x puasa sunat hari ni..huhu!!

untuk free blocks itu aku berjihad mengawal nafsuku agar x mendekati laptop..salah satu jer caranya ialah tidak berada di bilik!!haha~lantas aku pon membuat plan utk study sahaja di musolla..klo RC mmg payah je aku rase nk study...byk gangguan..memang x senang nk dudok, klo ade kawan2 yg kepalanye sama mereng sket cam aku, memang asyik gelak jer kot..jadi RC skang aku dah kensel sket kehadiranku..puan thohiroh jgn sedey!!hehe~

lagipon study kat musolla best..dapat tgok pokok kelapa, tgok parking lot kat musolla, dpt minum air kat water cooler..free!!klo bosan bley tido dgn selesa jugak..bantal peluk ajah yg best..hak3!!kantoi ajah ade bantal peluk!!ala, tanjung malim jer..heheh~eh wp tanjung malim, berbakti jugak tu..terima kasih bantal peluk~




kelas chem hari ni ade lagi tym trial paper 4..rajin tol miss shree ni..tapi sdey jugak..aku ni kdg2, eh bukan sekadar kadang2, memang selalu kot x jujur sgt klo jwb soalan chem..ape lagi, tok guru, kimpossie ade kat sebelah, tanyela..malu bertanye sesat jalan org ckp..huhu!!tok guru asyik buat lawak jer, terhibur aku!!wp 'sakit perut' namun usaha beliau nk buat lawak tu, aku kagum..kalkulator nurul sc pakai purdah die ckp!!wahaha..ape ertinye??g lah tgok kalkulator c nurul..hek3!!

saat ini aku baru saja pulang dr musolla..mata meliar mencari sinar kegelapan malam di padang yg mahal itu..owh sinar yg kucari, bahaya yg kunampak!!pacar2..indah sgt ke berdua-duaan dgn ditemani cahaya rembulan??seronokkah rembulan menyaksikan kemesraan kalian??bertepuk tangankah sang rembulan, si pokok, dan si rumput mendengar suara2 romantis pacaran sekalian??adush~

mengapa pacar2 itu tidak malu pada rembulan yg sgt tunduk akan perintah ALLAH??dan harus ku salahkan diriku jugak kerana tiada keberanian dlm menegur..sesungguhnya keberanian ini bukanlah harus dinanti,yg jatuh bergolek dari langit, tetapi harus dibina..mengapa aku blom2 lagi nk bina??alahai, lemahnya imanku~

memang jam masih belom menunjukkan pukol 11:30 pm kala itu tapi, peraturan yg mane satukah yg perlu diikut, peraturan kolej ataupun peraturan ALLAH..tepuk dada tanya iman..mari fikirkan bersama langkah2 terbaek~

wallahu'alam..

0 pEsAnAN: