Wednesday, May 28, 2008

..syok sendiri..


salam..

emm after dah penat study chem ngan kak dayang n kak sal kat CR(common room), aku rase mcm nk tido je sebab 'DNA Fingerprinting' yg x chemistry sgt ngn aku..sebab aku jahat kot????????huhu!!tgok, chemistry pon x ske aku..!!penjahat sungguh aku ni..

fikir2 balik ape yg telah aku buat sehari ni, aku rase mcm nk post sumthing jer..satu, psl 'to all' yg sme2 meroyan ngn aku kt blog shumuri tu atas sebab misconception yg meraban thp moksya, pendapat yg sgt2 berbeza, sampai tazkirah subuh asar pon bercontohkan crite itu..tp kan, perasan x korg, tazkirah skang majo psl blog..hahahahah!!dulu psl cinta..next year psl ape la plak..syucon, x pon syudep update me k nanti!!kui3!!

wahai 'to all', aku mintak maaf atas ape yg berlaku..manusia mmg begini, byk pndgn yg kdg2 x same pndgn, mmg jrg2 nk same..jap, layak ke aku nk ckp ni??x layak kot..tu je la..mlz nk sambung..tp aku rase mcm nk tahu sgt2 sape tu..rahsia ke??xpela, moga dirimu dirahmati, saudara seislamku..tq for ur concern..peace!!

Firman ALLAH:
'“Sesungguhnya orang-orang mukmin adalah bersaudara, kerana itu damaikanlah antara kedua saudaramu dan bertaqwalah kepada Allah supaya kamu mendapat rahmat..”
(Al-Hujuraat: 10)

pastu, ape yg aku dpt dr segala ape yg berlaku pd hari ni ialah jgn selalu sgt bukak blog org..bukak blog sendiri sudah..ko post, ko bace sendiri, ko syok sendiri je kat cni..paham akma??ah, xde2, aku nk jugak bace blog org..nanti kartun rindu klo sy x shout..kartun, kan3??heheh!!pengajaran hari ni, aku nk simpan sorg2..eh, bley ke??bley2..bley blah..hahah!!

pastu, aku terfikir plak pasal terbang2 ni..teringat plak kat message yg berbunyi..

'Sekiranya kegagalanku membawa fitnah kepada Islam dan perjuangan, maka kau cemerlangkan aku dalam setiap perkara. Dan sekiranya kejayaan membuatkan aku jauh dari perjuangan Islam, maka kau lebih berhak menentukan yang selayaknya untukku kerana aku mengimani tiada apa yang kau takdirkan sia-sia melainkan ada hikmah yang belum tersingkap..ameen..'

Ya ALLAH, yakinkan kami akan janjimu yg benar..andai ada redhaMu buat kami di sana, bantulah kami dalam menempuhinya..doakan kejayaan bersama..ma'attaufiq wan najah..wallahu'alam..

0 pEsAnAN: