Tuesday, June 24, 2008

..13 + 2..

salam..

alia bagi aku soalan..emm, bukan aku je kot..sume org di tag!!hahah..ini jwpn dr aku..harap berfaedah hendaknye..heheh!!sebelom tu, aku rindu kat kolej aku..masih rindu rindu dan rindu..huhu~pic atas ni adalah tempat study terakhirku di RC..huhu..di celah hujung itu..saje je upload..perhiasan..keh3~


1. Apa anda paling sayang tentang kyuem?
sahabat handai..rindu korang!!


2. Apa anda xbrape nak sayang tentang kyuem?
couple tepi longkang..jgn couple2, kawen trus okies!! =), smgt assabiah houses (jgn terlalu smgt..tiru mcm aku yg mcm x berhouse..hek3!!)


3. Lokasi kegemaran di kyuem?
Musolla As-Saad, rindu rindu dan terus rindu..chalet L-14 (chalet jrg kunci..alia selalu pg curi..hahah!)


4. Aktiviti kegemaran di kyuem?
surfing, study di RC (ye ye jer..), merayau2, buat bookmark (saat2 akhir baru sdar bestnye buat bookmark, Tunas Harapan punye pasal..huk3!)


5. Apa anda akan paling rindu tentang tempat ni?
nak subuh di musolla lagi..huwaa3!!nak tido di musolla lagi..opps (pecah rahsia..haha!!), nak dgr ……(yg ni rahsie..hehe!!!), berzikir I’tiraf same2~

6. Apa anda x akan rindu tentang tempat ni?
lame giler mase nk jwb soalan ni..xtau xtau dan xtau..mgkin lagu KYUEM, sampai skang aku rase lagu tu perlu ubah..mcm x best..hehe~


7. Tempat ni mengajar anda...
cara berbisnes (kah3!!), erti persahabatan kerana ALLAH (huhu..)..sbenanya byk lg yg major..org tdekat je akan tau..nk tau tanye sy sendiri..huhu~

8. Guru kesayangan?
Mr Micheal Alderson, sayang never ends..heheh!!Miss Shree (mgkin Puan..) n Mr Highton..

9. Staf non-akademik kesayangan?
abang yg hantar burger selalu..ehem ehem~hahahahah!!

10. Adakah anda akan kembali untuk melawat kolej ini kelak?
insyaALLAH after MOC..ambik result x tau lg..huk3!!tunggu k.reym jugak..tgok tiket jugak..tgok bajet jugak..tgok ade org jemput ke tidak..=)

11. Kalau anda tak datang sini, mungkin seumur hidup anda tak akan pernah jumpa...
keep the answer to myself..hahaha!!byk sgt..=(

12. Perkara yang sampai sekarang anda tak paham tentang kolej ni ialah...
knape nk ubah Saad Square??rindu Saad Square..pastu Jadual yg pelik2 bagai..perlu ke ade jadual first week n second week??krn itu aku jrg ingat jadual, sampai skarang..x perlu ku ingat untuk mase skang..heheh!!

13. Kalau ikut sukahati anda, cogankata untuk kyuem sepatutnya ialah...
Erti Hidup Pada Memberi..(sorry ustaz terambik plak) namun ape cogan kata KY btol2??aku lupee…hahaha!!

Aliaa..aku nk tmbh lagi!!

14. Program yang akan anda kenang sampai bile2..
BAKTI KENYALANG 2007!!trust me, sampai skang aku still rindu!!insyaALLAH klo ader jodoh aku nak lawat SPAOH cuti ni..itu pon klo..huk3!!

15.Menu paling anda suker..
Western food breakfast punye, nasi lemak, cik tom n cik yam (adaptasi dr bahasa katun a.k.a mira), air purple..nak makan lagi kat DH!!

itu shaja dariku..xde keje ni..jadi aku buat kerje..hehhe!!!nway, aku heran nape komen untok post bawah ni mcm pelik2 bagai..sapela bebudak komentar ni..huk3~

0 pEsAnAN: